Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Noen som vet hvordan jeg enkelt kan fjerne "møkkaranden" som kommer i badekaret? Har prøvd Zalo og Jif Baderom, men det funker ikke.
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Prøvd med litt sterkt salmiakk vann da?? Det er effektivt mot det meste Bruker det for å vaske dusjkabinettet med jeg og det blir skinnende rent
hobbenobbe Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Bruker stort sett bare mikrofiberklutene kjøpt på Kid. Evt bruker jeg også badreromskluten fra Enjo. Denne er helt grei i badekaret, men jeg syns den blir klumpete på resten av badet.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Antibac desinfeksjonssprit (apotek), så såpevann etterpå og skylle godt selvfølgelig.
Vona Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 JIF skurekrem er fantastisk! Tar alt!!! Sprut først, la det gjerne virke litt, og skrubb så med våt skure-svamp. Gnikk, gnukk, skrubb, skyll så bort - og vips, skinnende rent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå