Gå til innhold

4 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser dagene ut for dere med 4 mnd gammel baby? Hva gjør dere på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han ligger en del på leketeppet og studerer lekene og griper etter dem. Sitter litt i vippestolen, spesielt hvis jeg skal holde på på kjøkkenet. Sover 1-2 timer et par ganger om dagen.

Ellers har jeg som mål å ta han på trilletur hver dag men det blir alt fra 15 min - 2 timer. Vi er med i en barselgruppe som har begynt å møtes hver 14. dag. Går på babysvømming 1 kveld i uka.

Skrevet

Starter dagen ca kl 7,da er det frokost for lillegutt. Så vil han ligge en stund på gulvet å leke for seg selv,gjerne under babygymmen sin.

Sovner igjen ca 8.30 og sover 1 time. Da vil han gjerne bli herjet litt med og kose litt før neste flaske ca kl 11. Fra 11 - 15 varierer det mye hva vi gjør,men er hvertfall ute og triller en god tur. Leker masse denne tiden,ligger på gulvet sammen med han,leser litt. sover kanskje 30 min mellom 11 og 15.

kl 15 er det på tide med mer mat for lillegutt,spiser..leker litt igjen på gulvet,kl 16 er han stort sett trøtt og vil sove litt igjen,men bare 30 min - 1 time.

Så er det tid for mer lek og kos,før han får grøt og litt melk før kveldsstellet. Bader stort sett hver dag,så er det på med pysj,så litt mer melk før han sovner rundt kl 19. Da sover han stort sett gjennom natta,men hender han våkner i 5 tiden for å få smokken :)

Har god tid til både å få besøk og dra på besøk mellom måltidene,gutten her har ikke noe i mot litt forandringer i hverdagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...