*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Noen som har erfaringer med dette? Eller har hørt noe, bra, dårlig osv?
mammmamia ** Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Det har gjort det veldig bra i test i Danmark hvertfall, tror ikke det har vært testet i Norge enda..! Så det er sikkert et bra sete :-) Tror det bare er forovervendt da :-/
mammmamia ** Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Sorry, blandet sammen to seter, dette setet er både forover- og bakovervendt..! Tror det er et veldig bra sete, hvis du er interessert kan jeg finne frem linken til den danske testen, bare si ifra :-)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 20. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. september 2006 begge veier :-) og fikk akkurat beskjed på skravle, at det ikke gjorde det helt max i foreldre og barn-testen.... men det var det jo ikke så mange som gjorde...
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 20. september 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. september 2006 Ja takk :-) Det hadde vært kjempefint :-D
mammmamia ** Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 De F&B-testene tar jeg alltid med en klype salt, de greier jo ikke montere bilsetene riktig (derfor de gjør det dårlig), greier ikke teste vanntetthet o.l. på vinterdresser osv osv... Virker som de betaler for et spesifikt resultat og at det skal være mest mulig "sjokkerende"... Legg merke til at de dyreste og mest anerkjente merkene ALDRI vinner... Linken er http://www.forbrugerlab.dk/index.php?briozento (kort sammendrag) og http://www.forbrugerlab.dk/download.php?202a1bb4643eed9e4a3164f6b108ba9b (hele, detaljert test)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 20. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. september 2006 fikk opp bare den første linken, men det så jo veldig bra ut da :-)
mammmamia ** Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 Det står akkurat det samme i den andre linken, bare detaljer om hvordan testen er utført osv, litt mer detaljerte karakterer og sånn... Kan være det har kommet med et mellomrom i linken, men hvis du trykker på "testrapport Brio Zento" (under bildet av bilsetet) i den første linken så får du den opp :-) Tror nok du kan være fornøyd med det setet ja:-) Er det i Trondheim du skal kjøpe det forresten? Så bare du skrev at det var på tilbud til 1500 i morgen, det er det nemlig her også..! :-)
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 20. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 20. september 2006 så det, så jeg gjorde det :-) Nei, bor i Bærum... er BarneVerden som bytter navn til Barnas Hus, og har intro-tilbud :-)
mammmamia ** Skrevet 20. september 2006 #11 Skrevet 20. september 2006 Jepp, samme greia her nemlig, og her har de Britax Two Way Elite på tilbud også, til samme prisen som Brio. Om de har det setet hos dere også, så ville jeg absolutt sett på dette. Det er langt i ryggen, så du kan ha det lenge, et meget trygt og godt sete og tar liten plass og beltelengde bakovervendt..! Bare et tips :-) Lykke til med bilsetekjøp!!
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 20. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 20. september 2006 så på det også... men syntes brio så bedre ut i forhold til støtte sidelengs... Sønnen min er bare sju mnd.... men brio var også ganske langt i ryggen faktisk :-) Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå