Jente&gutt! Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Er snart 6 måneder, er egentlig ei ganske blid og fornøyd jente.. Men nå de siste dagene så skriker hun i ett sett, rett og slett skriker, så det skjærer i ørene!!! Også ligger hun å liksom presser, med skikkelig knurre lyd, akkurat som hun tar i for å bæsje... Høres skikkelig færlt ut... Begynner da å bli redd for henne jeg, om det er noe galt! Men når man løfter henne opp er hun blid og fornøyd ei stund, men så begynner hun igjenn. Da må vi gjøre noe nytt, da blir hun litt fornøyd igjenn.. Kan de oppføre seg sånn når de driver å får tenner a? Eller burde jeg kontakte legen? Skjønner ikke helt at hun er syk heller egentlig..... Har egentlig hatt skikkelig sove vaner her å, men nå er hun umulig uansett. Skal ikke ligge no i vogna, ikke bra nok å få sitte litt opp mot en pute i vogna heller Blir helt utslitt jeg!!!!!!
*jaja* Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Hvis hun skriker i ett sett så det skjærer i ørene og det ikke er likt henne, og din magefølelse sier at det er noe i veien, så ikke nøl med å ringe legen. Kan jo også være en bæsj som hun prøver å presse ut, evt. ørebetennelse eller at hun rett og slett gjør det fordi hun vet hun blir tatt opp og dullet med når hun gjør det. Vanskelig å si altså. Men morsinstinktet skal man ikke spøke med, så hvis du mener det er unormalt så hadde jeg ringt legen. En telefon har aldri skadet noen
Jente&gutt! Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 Hun har jo fått bæsja en gang i går og 1 gang i dag, så det kan jo ikke være det hun driver med heller da!? Men hun kan jo være litt blid å, spesielt når hun sitter i babybjørnen... Huff, er så vanskelig å vite hva man skal gjøre... Går det ann å skrike så færlt bare for å bli dullet med da? Har litt følelsen av at det kan være det egentlig... Hadde hun virkelig hatt vondt, så hadde hun jo sikkert ikke hatt blide små perioder??
Gjest Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Sånn periode gikk gutten min gjennom for et par uker siden. Han er 5 mnd snart. Skrek, knurra, pressa og holdt på. Veldig slitsomt. Varte i 1 ukes tid. Nå er han seg selv igjen. Vet ikke hva det var. Men mulig han kjedet seg litt, var litt trøtt + at han utforsket sin egen stemme. Det begynte samtidig som han ble litt mer mobil. Begynte å røre mer på seg, rulle, dra seg bortover gulvet. Så det kan ha noe med det å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå