Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 me bor ca 2-3 timer vekke fra foreldrene mine,så de ser ikke babyen min så ofte. også klager,spessielt mamma, hele tiden på at di aldri ser han, me må komme ofte på besøk osv. hadde nettopp en krangel med hun nå, og hun bare klagte. eg sa eg var sliten, og orka ikke dra lillegull med på bussen, for har ikke lappen eller bil, ikek bilsete(bruker bilbag i bilen til sambo,så den er for stor til buss) og det er utrloig masse en må pakke for å ha med en liten baby kun for noen dager.i tillegg må en skifte buss halveis bort dit, enda mer stress. er dausliten for tiden pga amming minst annenhver time dag og natt, og får ike noe søvn. da eg sa det ble det skjeft i igjen og d var jo ikke bare eg som var sliten, var jo sliten hu og! gullet mitt er også ofte på kontroller på helsestasjonen pga lite vektoppgang. hun klager også på amminga mi, og syns eg burde begynne med flaske med en gang.bare tull å amme.da får eg kjeft for d og!!hun vet jo best,eg kan ikek noe... blir galen i hode av alt maset!!!snakka me na på msn i sta, og nå har hun visst blokka meg...argh!!!! måtte få ut frustrasjonen...blir bare enda mer sliten av alt dette maset!!
*Minnie Mus* Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 pass på deg selv, si i fra til moren din at du ikke kan dra fra hjemmet på en stund ennå. Eventuelt kan vel hun komme og hente deg, el komme på besøk til deg?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 takk for svar=) har sagt at hun bare kan komem på besøk, men da sier hun bare at hun er for sliten til det...at siden eg har mammaperm nå, så burde det ikke være noe problem å bare komme på besøk dit...men eg orker ikke...er så slapp for tiden at eg klarer ike trene eller gjøre husarbeid en gang!! hadde håpt å fått litt mer forståelse fra henne...hun har jo hatt 3 babyer selv en gang,alene, så burde visst at det kan være litt slitsomt av og til
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Må bare si at det er UTROLIG hvor fort foreldre kan glemme hvordan det var da de hadde små selv.... Kjenner meg igjen og det er slitsomt. Det viktigste du kan gjøre er å ta vare på deg selv og baby. Koble ut dårlig samvittighet og drite oppi om dem fosrstår eller ei ;o)
Luca Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Syns moren din virker en smule umoden...blokkere deg på MSN, er det mulig da?? Så hev deg over det, og ikke tenk så mye på maset hennes...
Vona Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Hvis de vil ha besøk av deg, bør de hente deg med bil! I all verden, forvente at du skal dra så langt med buss?! Har de tilbudt seg å hente deg? Uff, mange i foreldre- og besteforeldregenerasjonen som kjapt maser om flaske, ja. Da eldstedattera mi noen ganger slukte luft og fikk vondt i magen i forbindelse med amming, fikk jeg høre at jeg nok ikke hadde nok melk og at jeg kanskje burde begynne med tillegg.... Utrolig irriterende med slike bedrevitere. Gi beskjed om at du vil gjøre det slik og slik, og at du ikke er interessert i å diskutere med henne. Synet på amming har nok også endret seg en hel del siden moren din var nybakt mamma. Så altså, ikke hør på henne, og gjør slik som du synes er best. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå