Gå til innhold

Kan vi ikke innse det?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Smaken er som baken - den er delt. Vi har forskjellige oppfatninger om mye rart, uten at det finnes noe fasit.

 

- Amming

- Når man skal la barna smake søtt

- Nattavvenning

- Barnevognskilt

- Helseteppe foran barnevognen eller ikke

- Når man skal reise fra ungen for første gang, og hvor lenge

- Alkohol og amming

...og mye mer

 

Kan vi ikke bare konkludere med at vi er uenige, og så er vi ferdig med det?

 

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig!

 

Nevner man Nugatti eller grøt fra 4 mnd tordner det her inne.

Skrevet

Har "helseteppe foran barnevognen eller ikke" vært et tema her inne også??? Hvorfor? Og hva ble dommen?

Skrevet

Har ikke deltatt i denne debatten før, men jeg synes synd på alle små babyer som får helseteppe som "stengsel" foran på barnevogna. Jeg trodde virkelig at når man tar barnet ut i vogn så var det blant annet for at barnet skulle få frisk luft, men dette teppet setter vel en effektiv stopper for det! Det må jo bli nærmest dårlig og innestengt luft for barnet!?!

Skrevet

ja til et fargerikt felleskap:))

 

Merker at jeg ikke lar meg ryste av alle disse diskusjonene. Er vel blitt for gammel og dreven i gamet;))

Skrevet

Enig!

Jeg slutter å være her i perioder for det er seriøst samme spm hver dag! hehe

Skrevet

Jepp. Noen fordeler må man ha som tre barns mor med snart 10 års fartstid. Er litt sånn "been there, done that" holdning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...