Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Jeg og min samboer skal gifte oss i januar og vi gleder oss masse. Eneste "skår" i gleden er probmestillingen: Hvem skal følge meg opp kirkegulvet? Pappa ønsker det veldig gjerne, men pga tidligere problemer er jeg i tvil. Min yngre bror vil gjerne, men jeg er så redd for å si det til pappa. Så da tenkte jeg at jeg kanskje skulle be min farmor om følge. På den måten unngår jeg hele problemet samtidig som jeg tror at det gjør det lettere for pappa å svelge. Han vet at hans mor står meg meget nære da jeg er godjenta hennes. Vet at jeg ikke skal ta hensyn fordi dette er min dag, men jeg ønsker ikke skuffe min far! Hva mener dere?
mamma til en gutt Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Ikke lett problemstilling nei. men du må nesten velge den du vil ha. tenk på deg selv. hva med om du og mannen går opp sammen da?
Gjest Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Men må du følges/gis bort? Hvis du klarer deg uten følgemann slipper du å bekymre deg om det hvertfall...
frida`s mamma Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 I ditt tilfelle så tror jeg kanskje at jeg enten hadde gått alene eller bedt din farmor om å følge deg opp.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2006 #5 Skrevet 22. september 2006 Det er ikke lett det der. Jeg var i tvil lenge, pga mitt tidligere forhold til pappa. Men, har i de siste 5 årene tatt opp igjen kontakten, og har bestemt meg for at han skal få følge meg opp. Mitt andre alternativ var min farfar... Men, om du ikke velger din far, tror du ikke han skjønner hvorfor? Vanskelig å si hva jeg ville gjort i ditt tilfelle... enten farmor eller sammen med din samboer. Eller om du klarer å gå alene, kan du jo det også... (jeg vil hvertfall ha en å holde meg til). Lykke til uansett hva du velger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå