mamma til en gutt Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Jeg har som kanskje dere har fått med dere, åpnet brude og selskaps butikk i bergen. og jeg lurte litt på hva dere syntes om denne ideen: før julebord, bryllup og evt. andre festligheter, kan venninner få komme til lukket visning. hvor vi serverer ost og kjeks og gjerne noe drikke. er kanskje kjekt å være en venninne gjeng som har butikken til fri bruk? kom gjerne med ideer
mamma til en gutt Skrevet 21. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 21. september 2006 Ingen meninger??
Gurine og gulla Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 å det hørtes jo kjempe koslig ut. men jeg ha sikkert blitt helt vill... hehe sikkert kjempe mange flotte kjoler der da:)
frida`s mamma Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Synes det hørteshelt topp ut, på slike kvelder kunne du også kanskje samkjørt det med andre levrandører, evt ha brosjyrer om kaker og blomster tilgjengelig. Stå på og lykke til videre
☆lillastjerne☆ Skrevet 24. september 2006 #5 Skrevet 24. september 2006 Hørtes ut som en kjempe ide!!!
Stjerneregn Skrevet 24. september 2006 #6 Skrevet 24. september 2006 brilliant ide! Hadde jeg bodd i Bergen hadde jeg booket time
mamma til en gutt Skrevet 24. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2006 Synd du ikke bor i Bergen. så kunne du fått være prøvekanin. hehe
Gjest Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Hvor holder butikken til da? jeg bor i bergen.. vært forlovet i en uke bare, men det blir nok bryllup etterhvert.. 2 år kanskje. men det hørtes veldig bra ut da..
Happy H Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 kjempe god ide..kanskje vi komme t å booke en sånn time:)ska gifte meg neste sommer.. komme hvertfall t å besøke butikken en dag å sjå ka dåkke har der:)!!! gleda meg
hormonella80 Skrevet 24. september 2006 #11 Skrevet 24. september 2006 Jeg kunne virkelig tenkt meg å booket meg inn hos deg... Skal gifte meg 7 juli og bor på nesttun...
hormonella80 Skrevet 24. september 2006 #12 Skrevet 24. september 2006 Foresten er det bare å stikke innom en dag og snoke litt i varene??? Er i litt snoke(se hva som finnes)stadie enda! Er det i ytre arna du holder til???
mamma til en gutt Skrevet 24. september 2006 Forfatter #13 Skrevet 24. september 2006 jada. bare å komme innom og snoke vi har nå salg på brudekjoler, så gjelder å være kjapp. ja, i ytre arna. ligger ved arna industrihus, over arnabua
soliii m jente & gutt Skrevet 24. september 2006 #14 Skrevet 24. september 2006 hei hei hei!!! DET HØRTES SUPERT UT!!! skal gifte meg i april og har veldig lyst benytte meg av den supre ideen din! hva heter brudesalongen og hva er tlf nr??? booker gjerne en time om ikke så lenge om det er mulig!!!! har to venninner som skal være med!!!
mamma til en gutt Skrevet 25. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 25. september 2006 Så bra. det er bare til å bestille time hvis jeg var deg, så ville jeg gjort det snarest mulig. for nå har vi salg på alle brudekjoler. venninnene dine får 15% rabatt på selskapskjoler Brudesalongen heter PrimaDonna, og ligger i Ytre Arna, like utenfor Bergen. ta en titt på vår hjemmeside: www.primadonna.no send gjerne en mail hvis du vil avtale time. mail adresse er på siden vår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå