Gå til innhold

Noen som har erfaring med å flytte nærme termin???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7 uker igjen og nå er det mulig vi må flytte. Vil gjerne høre deres erfaringer med å flytte...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe problem spør du meg :o) Flyttet selv ti dager før termin med førstemann. Alt ble bare bært på plass og fikset med en gang :o)

Skrevet

Var vel 10 uker før termin jeg flyttet! Gikk fint det.. Samboer fikk med seg en kammerat til å flytte de store tingene, mens jeg la på plass klær, pynteting, kjøkkenting osv :) Men ikke slit deg ut!

Skrevet

Vi flyttet en måned før termin forrige gang. En uke etter flyttingen kom jenta vår... Pass på å ikke stresse..

Skrevet

Uansett bedre før enn etter. Det har jeg prøvd og er noe drit!

Skrevet

Vi flyttet rett før termin sist og det gikk bra takket være gode venner, men jeg ville ikke gjort det igjen.....

Skrevet

Hmm, vi har tima det bra her da skjønner jeg...

Har termin den 14.10, overtar huset den 10.10 og skal da pusse opp ho flytte til den 01.11........

Satser på at han kommer snart ;o))

Skrevet

Venninna mi var på flyttefot ca 1 mnd før termin. Hun sto på med flyttingen, i tillegg til at hun fortsatt var i full jobb. Kort etter flyttingen ventet de besøk av hennes svigerforeldre, og hun holdt på til langt på kveld/natt med å få ting på stell. Kort tid etter leggetid, våknet hun av at fødselen var i gang. Jenta ble født nøyaktig en mnd før termin. Nå har også de 2 neste barna hennes kommet 2-3 uker før termin, så det er nok naturlig for henne å føde før tiden, men jeg tror nok flyttingen og stresset rundt det var medskyldig i at hun fødte såpass tidlig.

Samtidig er det jo lettere å flytte før fødselen, mens det ennå bare er deg selv og pappa`n å ta hensyn til, enn å flytte med en nyfødt baby.

Men ta vare på deg selv, og slit deg ikke ut. Stress vil jo kunne framskynde fødselen, på godt og vondt. Tror nok ikke det er vanskelig å få hjelp med flyttingen så lenge du er høygravid. Både slekt og venner vil vel gjerne trå til, tenker jeg...

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...