Northernlights Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Han har aket på magen hele tiden, og ikke hatt interesse av noe annet. For det kan gå superfort på magen, når albuer og armer brukes som "årer". Squish, - forover i racerfart har det gått!!!! Og i dag, på "11-månedersdagen" kryper han plutselig som han skal! Ikke så fort som å åle på magen, men det blir det nok snart "årnings" på. =) Underlig liten gutt!
Gøril (210406) Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Er så moro at dem gjør nye ting. Gratulere med god gutten din! Du er ikke tilfeldigvis trønder eller nordlending? Vet du bor "over there", men jeg reagerte på uttrykket "firafotan".. hehe, som å høre meg selv prate Du får ha en fin kveld
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Jeg er født på Levanger, men vokste opp i Trondheim =) Hilsen Northernlights
Gøril (210406) Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 hehe, noen få mil unna hjemplassen min da
♡ Rødhette ♡ Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Moro... Ikke lenge før han reiser seg opp og river ned alt av duker ol naa da... he he he.. =D Lillegutt begynte aa krabbe mens vi var nede i Tyrkia.. Han hadde jo aalt seg en stund.., men der var han saa svett og innsmurt av solkrem at han satt fast i gulvet om han prøvde.. Iløpet av de 2 ukene begynte han aa krabbe for fullt og reise seg opp og gaa overalt... Med støtte da.. =D
*ale* Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Hehe så koselig.. Min på 7,5 mnd ruller seg rundt i hele huset. Øver på å krype, står på alle fire (knærne da), konsentreeeerer seg, gyyyynger frem og tilbake, tar saaats.. oooog...... Bakover!!!!.....hehehehe.... så morsomt å se på, han blir skikkelig arg:)
Gjest Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 Så herlig, er mer og mer opp på knærne her å. Arti disse små no ja:)
Gjest Skrevet 20. september 2006 #8 Skrevet 20. september 2006 Hei. Lillegutt er ei uke yngre enn din, og i går reiste han seg plutselig og gikk;) Han gikk hele kvelden og i hele dag, sitter her lettere sjokka. Raring her i gården og
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 Gratulerer Hamza lærte det i dag og! 6mndr og 5 dager. Han har holdt på en stund- skikkelig morsomt å se på
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #10 Skrevet 20. september 2006 Reiste seg opp etter bordet gjorde han i august, så duker og ting og tang er ikke trygge lengre, nei. Noen ganger står han, og slipper taket, uten å tenke over det. Men så blir han plutselig redd. Tenker han går snart, for her går det unna for tiden. Aldri hatt barn som har gått ekstremt tidlig, men 12 mnd har vært normen. Den "seneste" var 15 mnd gml. Men så var hun litt tung i rumpa si, og mere bedagelig anlagt enn de andre. =) Alle går når de er modne for dem. Jeg pusher ikke på noe, jeg. Det var bare førstemann, det. Da kunne jeg ikke vente til "neste skritt" i utviklingen. Sånt har jeg sluttet med. Men artig når de plutselig kommer på det selv,da. Han ser stolt ut selv også, når vi andre sier at han gjør en floitt jobb, og så klapper vi for han. Da er han stoltheten selv, der han krabber bortover! Hilsen Northernlights
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå