maisnupp+snuppa Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Gutten min på snart fire mnd vil ikke ligge i vogna. Og sovne i vogna går ihvertfall ikke, begynner veldig fort med litt hysterisk gråt(prøver hver dag). Blir veldig glad hvis noen har tips og råd. Har veldig lyst til å gå mye tur, men det blir mer slitsomt enn det er koselig
Ranveig R Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Eg har ikkje anna å bidra med enn å fortelle at slik hadde vi det og dei første månadene. Han sov så godt som aldri i vogna (måtte i såfall bære/bysse han i søvn, og forsiktig prøve å lirke han ned i vogna utan å vekke han), og viss han gjorde det sov han maks ein halvtime. For oss vart det bedre då han var rundt 4 mnd gamal og vi bytta over til sportsvogn. Han låg framleis "paddeflat" i vogna, men av ein eller annan grunn likte han seg mykje bedre der. No er han eitt år gamal, og er framleis ingen "vognmester", men han held no ut ei stund utan å klage. Det beste for han er å kombinere vogn og bæresele og kryping, og han har knapt nok sovna i vogna nokon gong, med unntak av då vi var på ferie.
maisnupp+snuppa Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 Det er litt godt å vite at noen har hatt det likt da. Har fått høre noen spydige kommentarer om at han er bortskjemt og at det er derfor. Men skal prøve sportsvogndelen
Ranveig R Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Irriterande med alle som liksom kjenner MIN unge bedre enn eg gjer sjølv ja.. Det er vel berre slik at enkelte babyar ikkje trivest i vogna, det har ingen ting med å vere bortskjemt å gjere. Ein kan ikkje skjemme vekk eit så lite barn uansett )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå