~Maja Mor~ Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Har en vennine som har det, og hun kommer snart på besøk, vil gjerne bake en kake vi begge kan spise :-) Noen som har en god oppskrift?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 toros sjokoladekake i langpanne.. den er uten mel, tro det eller ei! Men husk å vær nøye med glasuren.. bruk ren sjokolade.. Noen kan faktisk ikke spise kaker som har blitt bakt i former som andre kaker med mel i har blitt stekt eller blandet i. Hør med venninna di om hva hun kan spise og ikke spise.. Tanta mi har cøliaki og jeg kan ikke bruke noen av røreredskapene mine ,ei heller bollene til å lage noe til henne i.. Da blir hun syk.. Spør venninna di du, for sikkerhets skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå