Gå til innhold

Hei igjen Kimby :-) du hadde rett i at hun ventet valper, men.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

de så desverre bare 3 stk, så nå krysser jeg fingra for at vi får den lille tispa med svarte flekker, som vi har så lyst på.

Men som gubben sier at det er 33% sjangse, nå får vi bare vente i spenning :-)

Ha en fin kveld!

Mvh Marianne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får vi en valp i det kullet, altså får hun ei tispe valp med sorte prikker?

Ja, ja, sånt kan skje :-) men det kan sikkert være noen fler der inne som ikke er blitt sett, men, men :-)

Synes du er flink jeg Kimby og det med tarot har jeg lyst til å lære meg en gang jeg er ferdig på skolen :-)

Ha en strålende helg!

klem Marianne

Skrevet

hei

tviler på at det er en valp der med sorte prikker desverre,men man veit aldrig..jeg kan jo ta feil da ;O)

ja det er utrolig artig med traot så det burde du prøve...jeg bruker da ikke noen hjelpemidler da jeg er et klarsynt medium..medfødte evner som jeg har brukt fra jeg var ganske så lita.

Skrevet

Ja, ja, da får vi bare se, for vi håpa på og slippe og reise helt til Bergen bare for å se på valp også sende valpen når hun var 8 uker, for det har jeg ikke så lyst til å utsette valpen min for. ( jeg bor i Lørenskog-lillestrøm)

Ja, og jeg er ikke akkurat så klarsynt annet at jeg er sanndrømt, men det har jo ingenting med klarsynthet og gjøre.

Tenkte jeg sku handle inn seinere som jeg sa, bli ferdig med skolen som jeg er til jul.

Ja, da krysser jeg fingrene, men som sagt så stoler jeg på deg :-)

Ha en fortsatt god helg c",)

Og takk for at du tok deg tid til å spå meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...