Gå til innhold

Kan jeg stole på at det blir en gutt????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

På ultralyd for to uker siden (uke 18)sa jordmor at vi ventet en GUTT!!!

Vi så en tydelig tut som stod rett opp.Men allikevel blir jeg i tvil når jeg hører at noen får vite kjønn også blir det helt motsatt når det blir født....

Hva tror dere? Kan jeg trygt begynne å kjøpe blått??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer på akkurat det samme som deg =)

Var på ultralyd igår og jordmora var 100% sikker på at det var en gutt.

Vi så alle 3 tissemannen som sto rett opp mellom bena.

Men jeg klarer allikevel ikke stole helt på det ..

Hører om så mange som får vite kjønnet , men får det motsatte.

Jeg har allikevel ikke klart å styre meg, kjøpte 2 bodyer , 2 bukser , 2 par sokker og ett lyseblått babyteppe idag.

Det kunne jo bare byttes i 14 dager , så jeg tok like godt lappen av , jeg vet jo ikke noe mer om kjønnet om 14 dager allikevel.

Skal på 3d ul 15 november , så da får vi sikkert vite det 110% . Så jeg får kansje roe shoppingen frem til det =)

Skrevet

Kjøp lyseblått du,men ikke ta av prislappene! Tror det er rett når man kan se det så tydelig.Lykke til..

Skrevet

He,he Kanskje jeg skal ta en 3d jeg og...,men det er så j...... dyrt........

Skrevet

Gutten vår var ikke sjenert da vi var på UL så vi fikk sett både tut og vedheng:) Vi vurderer å ta en 3D UL, mest for bare å få se han igjen før januar, men jeg føler meg ganske trygg på UL bildene (og en liten videosnutt vi fikk tatt opp). Viser det seg at han har lurt oss og er en hun i stedet så får hun klare seg med noen blå klær de første månedene:)

Skrevet

Er ikke noen vits å la prislappene stå på.

Varene kan som regel bare byttes i 14 dager.

Hjelper ikke noe å komme å prøve å bytte de klærne i februar desverre :(

Skrevet

Tror vi kan stole på den jeg :o)

Vi så også måde pung og tiss og legen var 99,99% sikker. så bebisen vår får også klare seg med litt lyseblått dersom han har lurt oss. hihi

Skrevet

Vet hvordan det føles.....

Vi var på UL i uke 19. Dert sa jordmor 100 % sikkert at det var jente. Sa midt mellom bena og rett inn......

I uke 21 var vi på 3d UL. Der sa de 100 % jente...... Enda tør jeg ikke tro det er jente........ rart det der........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...