Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 klokka 18 i dag... Jeg strever så med å få sovinga til å "gå opp". Hun er ett år, og trenger liksom noe midt mellom to lurer på dagtid. En lur er for lite og to for mye, så enkelte dager når hun bare sover en gang, er hun så innmari trøtt på ettermiddagen at jeg synes det er greit å legge henne tidligere. Hun sover til 07 dagen etter uansett heldigvis, våkner ikke tidligere. Noen med samme "problem"? Hvordan løser dere det?
M&T mamma Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 For mine barn har det løst seg etter noen uker med mye kjas og mas. Akkurat den tiden du har nå er litt slitsom, men de er flinke til å omstille seg og hvis du bare lar henne sove en gang om dagen vil hun i løpet av noen uker tilpasse seg det og sover mer både om natten og den ene gangen hun sover om dagen. Synes det ser ut til at du løser det bra jeg, når du legger henne før og hun faktisk sover til klokka 7 uansett. Da gir du henne jo bare den søvnen hun trenger. Når jeg er trøtt på kvelden så går jeg å legger meg tidlig også;-)
1974 Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 har samme problem...min datter nærmer seg året nå og er litt sånn en hvil en dag og to hviler en anne dag....en hvil er egentlig litt for lite..men to for masse ja...nå feks sover hun en litt lang hvil...var oppe kl 0545...og hun og er slik at hun våkner samme tid altså ca kl 6 uansett om hun legger seg kl 18 eller om det er kl 20 eller 21. Jeg har styrt mye på med å få henne til å sove på dagen men har nå funnet ut at det nytter ikke...må bare la hun leke og styre på og så får hun sove når jeg ser hun er skikkelig trøtt...og får legge henne på kvelden når hun er trøtt...og det kommer an på når tid luren på dagen var...enten kl 18 eller litt senere... i dag blir det stup i seng kl 18 tenker jeg ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå