Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Dere andre har tydeligvis et liv dere;-)
Reveenka Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Ikke ta det så tungt - jeg var her leeenge i formiddag c",)! Men nå kommer jeg ikke tilbake før senere i kveld...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 Godt å se! Ble helt engstelig jeg:-) Har jo svigermor på besøk om dagen, så jeg har plutselig fått litt fritid! Skal snart legge barn jeg da, men foreløpig så lekes det på gulvet i stua hører jeg....ei på 5 mnd og ei på 72;-)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 en saann dag har jeg igjen. Eller natt. Sitter naa her paa jobben,jeg... :-/ http://www.dinbaby.com/forum/thread/5799162 Men noen maa jobbe paa natta ogsaa,da =)
Northernlights Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 ...hm, hvordan greide jeg aa bli anonym??
Trollmora Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Liv og liv fru Blom. Som turnusarbeider blir det sosiale livet til tider ampurtert. Men nattevaktene byr på veldig dibbing da:o) .....og det kan vel også kalles liv?
Karomamma Skrevet 21. september 2006 #7 Skrevet 21. september 2006 Ja, her blir det også mest dibbing på jobb for tiden. Kommer selvfølgelig litt an på dagsprogammet, men denne uka er det en del web og PC, så da er det kjekt å ha DIB oppe i et vindu ved siden av... Og så må det jo drikkes litt kaffe innimellom også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå