Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 ..og store bokser i Sverige, både med og uten kokos på:-)))))))))))))))))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Velve Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Slurps....jeg har en suuuuuper oppskrift som dere bør prøve: (ca 40 kokosboller) 2 dl vann + 5 dl sukker kokes opp og helles i kjøkkenmaskinbollen( obs; stor bolle). Bløt opp 8 plater gelatin (legges i kaldt van til de er myke. Klem vannet ut av de) og ha det i bollen med det varme sukkervannet. Tilsett 2 ts. vaniljesukker. La dette piskes i en halvtime. Ta massen i en kakesprute eller en pose (som du klipper et hjørne av...). Tyt ut boller på et matpapier som er godt drysset med melis. Når de er stive dyppes de i sjokoladeglasur (2 pl kokesjokolade og 1/2 pk. delfiafett) og rulles i kokos... Kjempegode.....
Karomamma Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Fy flate, det der hørtes utroooolig godt ut!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 21. september 2006 Ok Velve, hørtes bærre lækkert ut, MEN...... ....igår fikk jeg høre at gelatin er laget av benrester fra dyr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ærlig talt, er det virkelig sant???? Tror forresten at man kan få kjøpt gelatin i helsekost som ikke stammer fra dyr......noen som vet?
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. september 2006 #6 Skrevet 22. september 2006 Er deeeeet gærent også nå???? Nei, du har fått meg til å slutte med tran... Det får holde! Hvis jeg vil slurpe i meg beinrester så gjør jeg det!!! Hvorfor er det værre enn koteletter forresten? Kotelettkokosboller høres liksom ikke så deilig ut da... ;-)))))
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. september 2006 #7 Skrevet 22. september 2006 Hva bruker de på Den Lille Kokosbollefabrikkn forresten? Har du spurt dem om det? *Erta berta sukkererta*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. september 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. september 2006 UÆÆÆÆÆÆÆÆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nei og tør ikke heller...... Må bare prøve å fortrenge den informasjonen tror jeg......sukk.....er det virkelig sant at alt godt her i livet er enten usunt eller farlig da????
Karomamma Skrevet 22. september 2006 #9 Skrevet 22. september 2006 Bare for å svare deg, Attpåklatten: Ja, det er nok sånn at alt som er godt og gøy, samtidig er dyrt, farlig og usunt. Dessverre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå