Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Er det noen her inne som har fått OS etter at de 3 årene man kan få det har gått? Jeg tenker på de som ikke har jobb å gå til, da kan man vel få det i inntill 6 måneder til. Vet at en del studenter får det lenger, men jeg er ikke i den situasjonen. Studiet mitt er ferdig til jul, og da er også OS "brukt opp". Er jo ikke sikkert at jeg har en jobb å gå rett ut i, så jeg regner med å måtte søke om OS i noen måneder til. Lurer på om noen har vært i liknende situasjon?
Gjest Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Du får OS i 6 mnd etter endt studier, uavhening om du har hatt i 3 eller 5 år. Dette for at du skal ha tid til å finne jobb etter endte studier!
Gjest Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Mulig du må melde deg som reel arbeidssøker på aetat for å motta OS lengre.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Ja, det vet jeg at man må gjøre. Men det er jo ikke noe problem, så lenge man er på jakt etter en jobb. Man blir vel forresten regnet som reel arbeidssøker selv om man har en liten kveldsjobb? HI
Gjest Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Vil tro det, siden du ikke kan forsørge dere med en liten kveldsjobb. Man er nok reel arb.s hele tiden om man sender meldekort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå