Sigbeth Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 bader og dusjer dere med babyene deres og i tilfelle når begynte dere har lyst, men er redd for å glippe taket.... et annet teit spørsmål: hvis dere bader med babyen, har dere noe på dere, tenker bikinibukse e l? vet ikke helt hva som er "sømmelig"...
PMST Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 hehe..nei da er vi klin naken =) hehe.. begynnte først no med dusjing..sånn innimellom=) hun sitter å leker på badematten mens jeg vasker meg så tar jeg henne helt ferdig mens hun leker med vannet og strålene;) No er hun 7mnd...
Gjest Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 For all del,vær naken! Det er naturlig! Både bader og dusjer vi. Gutten er bare i ovekant av tre mnd,men han elsker og være med i dusjen. Har sklimatte som vi står på. gammelt barnet ditt da?
Gjest Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Vi både dusjer og bader sammen har gjort det siden hun var heeelt ny hehe.. Det går kjempe fint Å for guds skyld, VÆR NAKEN! Tror barn har godt av å lære at kropp er fullstendig naturlig og ikke noe å skamme seg for.
Gjest Skrevet 21. september 2006 #6 Skrevet 21. september 2006 Vi både bader og dusjer! Tror ikke du kommer til å glippe taket! Var redd for det jeg også i begynnelsen.. Men du trenger ikke å bruke så mye badeolje!! :-D Prinsen min er 3 mnd. Men vi har dusjet i ca to mnd. Og badet siden dag 1. Vær naken du! Er jo ikke noe å skamme seg for, helt naturlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå