Gå til innhold

Velling!

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min tur til Sverige idag på Harryshopping så fant jeg i babyhyllene, velling på porsjonsbokser. Kjøpte med et par bare for å prøve og det går nå ned på høykant! Hannah ligger i sin vippestol og holder flaska selv og bare storkoser seg med velling fra Semper.

Får man tak i dette her? Noen som vet?

Er jo bare helt supert med disse ferdige porsjonsboksene når man skal farte litt og ikke har tilgang på micro etc....

Høres jeg litt ut som Tårnfrid nå kanskje......:-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dessvere, tror jeg? Husker at de hadde det på Ica Maxi for noen år siden. Tror det ikke ble så populært her som det er i Sverige. Så de sluttet med det? Men jeg tørr ikke å si helt sikkert. Kanksje butikker som Ultra har det?

I Norge så er det nok grøt som er det mest populære. Mine 2 barn i mitten, har drukket mye välling, da jeg syntes det var mye lettere en å gi grøt. Den her gangen, så vet jeg ikke hva jeg kommer til å gjøre, siden Thyra ikke tar flaske.

Jeg kan sikkert kjøpe med meg til deg, hvis du vill det? Skal jo hjem i høstferien:-))

Skrevet

Synes de har mye bedre utvalg i barnemat i Sverige, kjøpte masse der i fjor vinter da snuppa var litt mindre. Glassene er jo mye billigere også! Jeg sluttet å amme ganske tidlig og vi har brukt mye NAN på kartong. Greit når man er på farten, ja :)

Hilsen Tårnfrid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...