Vibeke28(fått to jenter) Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Her virker det jammen som om mange har lysta si på plass! Og det er jo kjempefint for dere.. hehe.. Men må da finnes flere som ikke har sånn enorm lyst?? Jeg kunne fint ha levd uten sex resten av svangerskapet! Jeg savner det ikke i det hele tatt.. Men klart, mannen min synes det er noe kjipt.. hehe.. Klemz..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Jeg fikser ikke sex i svangerskapet. Stakkars stakkars mannen min. Vi har prøvd et par ganger, men må avbryte fordi jeg får smerter når vi har sex...har verken lyst eller ork til sex heller. Mannen min klager heldigvis ikke. Har sagt til han at jeg er lei for det, forstår hvis han blir frustrert osv, men han sier bare at han har da litt forståelse og at han kan runke i stedenfor. For en fantastisk mann jeg egentlig har:) Enda 3 mnd'er igjen av svangerskapet også, så blir nok ikke noe sex her før godt etter nyåret.
baffy Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Først av alt så må jeg jo si at grunnen til at mange på denne siden virker sexlystne er jo fordi det er de som er sexlystne som titter innom akkurat denne siden. Hadde jeg hatt null interesse for sex under svangerskapet så hadde jeg nok ikke brukt tiden på å lese innleggene her. Ellers så tror jeg at det kan variere veldig fra kvinne til kvinne og t.o.m. fra sv.skap til sv.skap med samme kvinne. Da jeg ventet førstemann var jeg superkvalm i 9 mnd. og orket knapt nok tanken på sex. I det neste var det nokså normalt sånn som vi pleide i ikke-gravid tilstand og jeg var stort sett tilfreds. I dette svangerskapet er lysten min mye større enn normalt, mens sexhyppigheten omtrent er som den pleier (men jeg savner mer...). Tror kanskje det kan komme av alder, er nå snart 40 og har inntrykk av at mange (?) kvinner har økende lyst med alderen.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Nei, jeg har ikke lyst på sex hele tida! Vanligvis er jeg veldig interessert og syns mannen min og jeg har et fantastik sexliv. Passe ofte, passe kinky osv. jeg savner inderlig akkurat det, å kunne ha vanlig sex. Men selv om hodet mitt har lyst, så vil ikke kroppen. Jeg er tung og blir ikke våt. Mannen min virker ikke særlig interessert han heller. Og det er faktisk verre, syns jeg. Jeg vil så gjerne kose med ham, runke ham, være nær ham, men det blir lite av det også. Det er én av grnnene til at jeg titter inn her innimellom. Vil se om det er noe her som kan tenne meg. Men ikke alltid det fungerer heller. Jeg gleder meg til å få ut ungen. Gleder meg til å bli mamma til enda en. OG jeg gleder meg til å ha kroppen min for meg selv igjen! Kunne kle meg i stilige klær, sove på mage, føle meg sexy og å dele ei flaske vin med kjæresten min, ha herlig og deilig sex igjen... Har tre måneder igjen og jeg husker fra forrige svangerskap at de månedene var utrolig tunge på alle måter. Tror ikke det var noe sex i det hele tatt på de månedene...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #5 Skrevet 21. september 2006 Jeg har ikke fått noe mer lyst, og nå nærmer jeg meg termin, og all lyst er borte.Men jeg må innrømme at trekant med to menn har vært min store fantasi gjennom svangerskapet. Og fantasier er godt å ha:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå