Attpåklatten :-)™ Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Onsdag er den dagen som nye dvd filmer kommer ut i butikken og jeg er som et lite barn i godtebutikken:-) Idag leide jeg ny Wallander film, Basic Instinct 2 og en som heter Tigeren og snøen, den så litt fin ut! Så ikveld skal jeg se film;-))) Flere som elsker å se film? Hører jo egentlig med at jeg elsker å gå på kino, men siden siste året har vært som det har vært, har jeg lært meg at hjemmetitting er ganske fint det også!
Karomamma Skrevet 21. september 2006 #2 Skrevet 21. september 2006 Jaaaa, jeg er glad i å se film! Hjemmekino er greit, men kino er best, enig med deg! Der vi bodde før, hadde vi surround og DVD på soverommet også (hmmm, kanskje litt mye titting på skjermen...) Dessverre har det blitt få nye filmer i det siste. Har fremdeles noe usett i hylla med plastikken på. Vi har filmkanalene fra Canal+, så det blir nesten litt mye å velge i. Hvilke problemer vi har
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 21. september 2006 #3 Skrevet 21. september 2006 Jeg elsker å se film!!! Men det er ikke bare det siste året som har blitt begrenset på kinofronten... Hjemmekino er helt greit det også, særlig hos Kjetil (for han har så stor TV)
bofseloffs Skrevet 23. september 2006 #4 Skrevet 23. september 2006 Jeg er også glad i å se en god film. Ser alderi på tv, men filmer på storskjerm er kosllig på kvelden.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2006 Wallander var som vanlig bra:-) Tigeren & Snøer var morsom:-) Basic Intinct 2 var så dårlig at jeg ikke gadd se den ferdig!
bofseloffs Skrevet 23. september 2006 #6 Skrevet 23. september 2006 Flott du sa det, jeg hadde tenkt til å kjøpe basic intnct 2 men da gidder jeg ikke det. Har så lyst til å se noe super romantisk men veit ikke hva jeg skal velge.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2006 Romantiske filmer: Den eneste ene (kjempesøt og supermorsom;-) Notting Hill De første jeg kom på, men finnes jo maaaange flere da!
Reveenka Skrevet 24. september 2006 #8 Skrevet 24. september 2006 Å, jeg bare eeelsker "sliding doors" med Gwyneth Paltrow, den er sååå fin! Anbefales!!! c",)
bofseloffs Skrevet 24. september 2006 #9 Skrevet 24. september 2006 Takk for forslagene, da må jeg ut å kjøpe nye filmer til uka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå