Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 I døgnet for gutt på 6 mnd? Får 2 måltider med grøt og 1 lite glass grønnsakspure i løpet av dagen.
Lindis :-) Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Hvis han er fornøyd med det er det helt sikkert nok.. Min spiser nok mer enn det, men det er vel veldig forskjellig fra baby til baby vil jeg tro..
Tredjemann på vei :D Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 høres greit ut det synes jeg:) varierer veldig hvor mye de har lyst på og de skal jo helst ikke drikke melk om natten etter 6 mnd, så melkemengden der hørtes veldig grei ut.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Takk for svar Lindis. Spiser din baby så mye fast føde da?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Takk Siljemor! Så bra. Og han drikker ikke melk om natta.
Lindis :-) Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Ja.! Hun får 2 grøtmåltider i løpet av en dag.. Lager med 80 ml veske. Så får hun 1/2 glass potetpurè og som regel litt frukt i løpet av dagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå