Gå til innhold

Hva gjoer man naar

Anbefalte innlegg

Skrevet

man gaar over til vintertid, naar man stiller klokken en time tilbake, mht. mat og leggerutiner. Skal begynne med fast foede og vet ikke helt hvordan jeg skal legge opp timeplanen. Det blir vel slik at hvis man foer har gitt frokost kl. 07 saa maa man vel gi den kl 06 naar man gaar over til vintertid... Eller? Noen som vet eller har erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir du til faste tider eller går det etter som ungen er sulten?

Her gikk overgangen til sommertid seg litt til etterhvert.

Kan utsette frokosten f.eks 15 min senere enn vanlig så går en time seg til fort:)

Skrevet

Jeg har til naa gitt naar hun er sulten og det er den siste tiden blitt ganske ofte saa det er litt kaotisk med maaltidene. ( hun faar mm) Har proevd aa holde en fast tid paa kveldsen saann rundt kl 20, foer hun skal legges.

Skrevet

Naa har hun faatt pupp igjen. Hun er 6,5 mndr. Har den siste tiden gitt henne litt groet etter kvelds puppen men det er ikke mye hun spiser av den. Skal begynne aa gi henne goet foer pupp naa.

Skrevet

Smart å innføre rutiner på mat og sånn snart, du har alt å vinne på det(syns jeg da)

Begynte med brødskive da hun var 7 mnd jeg da, hun spiste grøt 2 ganger og ellers mm før det.

Skrevet

Tror ogsaa det, er bare litt skummelt aa begynne for allvor med fast foede, det er saa greit og enkelt med puppen. Takk for svar.

Skrevet

Det går så bra så, litt vemodig er det jo- da er de jo ikke babyer mere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...