Gjest leelu23 m/ gutt 25.11 Skrevet 21. september 2006 #26 Skrevet 21. september 2006 har bestemt meg for epidural ja:)
Heffalump mamma Skrevet 21. september 2006 #28 Skrevet 21. september 2006 Det tar jeg som det kommer. Sist hadde jeg ikke tid til det, men klarte meg fint uten... Tror ikke jeg behøver å planlegge noe. Tar alt på sparket jeg. Funket fint sist!
riis* Skrevet 21. september 2006 #29 Skrevet 21. september 2006 Jeg har bestemt meg for epidural. Ser det er noen som sier det er dumt å bestemme seg for dette på forhånd.. og det kan jeg være litt enig i, men i mitt tilfelle er det andre alternativet KS... Jeg har hatt en skrekk fødsel tidligere og har svake hofter som går i krampe ved anstrengelse.. Så jeg har slitt med fødselsangst. Men etter samtaler med jordmor har vi kommet frem til å prøve epidural. Men jeg er åpen for at jeg kanskje ikke vil trenge det.. En fødsel kan jo bare planlegges til en viss grad.. Så så lenge det er grunnlag for å bestemme seg for noe på forhånd synes jeg det er dumt av andre å dømme.. klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå