Øydis Skrevet 20. september 2006 #1 Del Skrevet 20. september 2006 Hei alle sammen! Går herved tilbake til bli gravid. Var i uke 4+6. Våknet i natt av vondt i magen. begynte å blø. Etterhvert utover dagen ble det ekkelt med blodklumper osv. Regner det som sikkert SA. Kommer jeg tilbake igjen i vanlig syklus etter dette, eller tar det lang tid før jeg kan lage barn igjen? Må jeg til lege eller kan jeg bare gå på igjen med friskt mot siden det var så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 20. september 2006 #2 Del Skrevet 20. september 2006 Det var trist å høre! Tror nok jeg ihvertfall ville sjekka det med legen altså, tror det er veldig individuellt når du får mensen tilbake som normalt igjen, men slike ting kan nok legen svare bedre på. Ellers kan du høre med jentene inne på ufrivillig abort-forumet. De vet nok mye om dette. Lykke til ihverfall! Håper det ikke tar lang tid før du er tilbake på 1.trimester!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siri siri Skrevet 20. september 2006 #3 Del Skrevet 20. september 2006 d var trist å høre. håper d går bra med deg polka? ønsker deg lykke til videre. klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 tette gutter Skrevet 20. september 2006 #4 Del Skrevet 20. september 2006 Det var trist, men fatt mot. Da dette skjedde med meg blei eg gravid 14 dager etterpå og sitt no med en på 6 mnd. i fanget. Eg tok en ny graviditetstest noen dager etter at eg begynte å blø, den var da negativ, så da ingen grunn til å gå til legen. Dersom du derimot får store blødninger og smerter må du ikkje nøle med å ta kontakt med lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Aurora har tre gutter# Skrevet 20. september 2006 #5 Del Skrevet 20. september 2006 uff forferdelig triste greier.Lykke til videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Øydis Skrevet 20. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 20. september 2006 Takk for all støtte. Lykke til videre alle sammen! Håper jeg snart kan melde meg inn i ny klubb :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå