Gå til innhold

Hvor ofte triller dere tur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar barnet skade av å ikke få frisk luft hver dag? Bor i et strøk hvor man ikke setter vogna med barn i utenfor døra, og får heller ikke alltid tid til å gå tur hver dag.

Ble mamma i juni

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar vel ikke skade av det, men de trenger jo frisk luft innimellom da. Men det får barnet ditt sikkert. Jeg prøver å trille en tur hver dag, men ikke alltid jeg orker.

Skrevet

Jeg må ut hver dag og levere og hente i bhg, lillegutt er med på hvertfall en av turene. Da går vi i ca 30min. men det tar selvfølgelig lengre tid inne i bhg osv.

I dag har han faktisk ikke vært ute...han er litt doven, pleier å bli det om han ikke har en tur ut. Hvorfor kan du ikke sette vogna utenfor døra? Har du evnt veranda eller terrasse? Tror de burde ha en tur ut, trenger ikke være lang, annenhver dag hvertfall, men det er min mening!

Skrevet

triller lange turer hver dag. Men har en hund som må ha mye tur. Ellers så sover han ute på blundene sine:)

Skrevet

Vi triller hver dag. Men fordi jeg synes det er deilig å ta seg en tur, ikke fordi babyen tar skade av å ikke trille hver dag.

Skrevet

Guten vår (og eg også..) blir sprø om han ikkje kjem seg ut ein tur i løpet av dagen. Då eg hadde permisjon måtte eg berre prioritere tida mi slik at eg kunne gå på tur/gå ut og leike kvar dag. Permisjonen er jo for ungen sin del, så om ein ikkje "har tid" til å trille på tur, synest eg egentlig det blir litt feil.

Babyen tar nok ikkje skade av ein heil dag innandørs i blant, men det er godt både for små og store å få frisk luft.

Skrevet

Jeg triller hver dag minst en halvtime, gjerne oftere. Men går ikke om det regner...

Skrevet

Vi er mye ute og går med babyn i slynga vi da. Gjerne ett par turer om dagen hvis været tillater det. Dersom det regner eller blåser fælt, tar vi vogna, men synes ikke det er så kos, så da blir det max en tur om dagen.

Skrevet

Det er i grunnen vanskelig å stille slike spørsmål her. Det som vil skje (og som jeg ser har skjedd hittil) er at alle de som triller mye svarer med en gang. Andre som ikke gjør det, kommer ikke til å tørre å svare. Det ligger liksom litt i luften her inne at en ikke gjør det som er det beste for barnet om en ikke triller ofte. Synes at en må finne en rytme som passer en selv og barnet slik at en føler seg opplagt og istand til å gi barne mye god omsorg - om en så koser seg inne noen dager på rad :)

Skrevet

Tar du skade av å ikke være ute en dag?

De overlever nok en dag i ny og ne uten frisk luft

Skrevet

Humlegutt er mye ute i frisk luft! Nesten en liten uteligger ;o)

Sover alle lurene sine ute. Går en tur hver dag i 1-2 timer, deilig å komme seg ut!

Babyer har nok ikke vondt av inneluft noen dager, men sover ofte lenger og bedre i frisk luft :o) Innbiller meg også at all utesovingen har sørget for at humlegutt aldri har vært syk :o)

Skrevet

Ikke alle sover lenger ute i friluft.

Tuppa her sover 30 min uansett om hun sover inne eller ute

Skrevet

Går flere turer hver dag,både jeg og lillegutt blir så sløve av bare å være inne hele dagen :)

Skrevet

Blir ofte 2 trilleturer for dag.men ikke i drittvær da:)

Skrevet

Må gå to ganger for dagen rett og slett fordi jeg ikke får småen til å sove på andre måter på dagtid. Venter nummer to nå, så kunne godt tenkt meg en innedag i ny og ne, men det går ikke her i huset:-)

Skrevet

Vi triller hver dag og snuppa sover også som regel ute i vognen sin. Er ikke alltid vi går like lang tur da men ...

Skrevet

Går 1-2 turer hver dag. Ikke i dag da, for småen og jeg er ikke i form. Har kun kjørt en tur til butikken i dag.

Skrevet

Da jeg hadde permisjon gikk vi tur hver dag ja, og nå er det pappaen som går tur. Været spiller liten rolle, man har jo regnklær :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...