mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 hvor ofte spiste deres baby da den var 1mnd gammel?
Gjest Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Når han var 1 mnd.bar det ca. hver 4 time. på dagen, litt oftere på ettermiddagen/kvelden og hver 4-7 time på natta. Han får mme da.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Husker ikke helt, men tror jeg ammet hver 2 time om dagen og hver 3 time om natta. Holdt på om natta til han var 4mndr, da plutselig kunne det gå lenge mellom, 5-7timer
Sigbeth Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 fikk fort en rytme på 2-3 timer mlm måltidene, mellom 18-24 annenhver time; om natten 3. hver time
Gjest Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Hver 2-3 time iallefall, følte jeg satt med puppen ut hele tida...
Andreas kom 17.Mai 2006 Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Når han var 1mnd gammel spiste han OFTE...ammet fortsatt da og han vill ha mat fra alt mellom 1-4 timer mellom måltidene.. Lot han styre det selv.
PMST Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 kjempe ofte..gadd ikke lukke bh en engang..hehe;)
To i en smekk:) Skrevet 20. september 2006 #9 Skrevet 20. september 2006 Har 2 jenter på 2mnd, de har spist i snitt 8 måltider pr døgn siste mnd. Sover de lengre på natta blir det oftere på formiddagen og kvelden. Hver 2-4time.
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 20. september 2006 #10 Skrevet 20. september 2006 Hun spiste når hun var sulten ikke noen spes tid eller antall ganger.
Tibra Skrevet 21. september 2006 #11 Skrevet 21. september 2006 han spiste hele tiden!!! følte meg som tidenes kjempesutt..hehe. Men det gikk over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå