Gå til innhold

kvifor er barnevognskilt harry????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er ei av dei som synes det er kult, søtt og stili:)

BEgrunn kvifor det er harry??? Skjønner ikkje kvifor liksom??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjoenner ikke jeg heller, fikk skilt i gave jeg og synes det er soett=)

Skrevet

Harry fordi det rett å slett ikke er pent, ser bomsete og teit ut!

Skrevet

Å grunngje kvifor det er harry vert vanskeleg. Det er jo eit spørsmål om smak og behag, og i dei spørsmåla er vi ulike. Eg sa ikkje at det ER harry, men at EG tykkjer det er harry. Og det må eg vel kunne gjere utan å ha ein grunn? Eg forventar ikkje at folk skal lilke dei same tinga som eg liker, og eg krev heller ikkje at dei oppgir ein grunn til at dei ikkje gjer det.

Skrevet

Om ikke harry, så i alle fall litt dårlig gjort synes nå jeg. Kunne du tenke deg å gå med et skilt hvor navn og fødselsdato sto slik at fremme kan tiltale deg med navn, samt vite nøyaktig hvor gammel du er? Kunne virkelig ikke jeg tenke meg, og vil derfor også spare poden for det....

Skrevet

synes ikke det er harry, men skjønner overhodet ikke vitsen. ser litt fjollete ut synes jeg, og unødvendig. hvorfor skal hele verden vite hva babyen heter og når den er født?

Skrevet

Jeg synes det er harry og ikke spesielt pent.

Blir som om jeg skulle gått med en kjempenavnelapp i panna med mitt navn og min fødselsdato..

Men smaken er som baken....

Skrevet

Synes også de skiltene er teite, men er vanskelig å si hvorfor, bare synes det....

Skrevet

Jeg ville, som noen andre sier her, ikke spredd mitt barns navn og fødselsdato til uvedkommende.

Skrevet

Jeg synes det er litt harry.... Jeg ville aldri hatt det.

Har og lest at det frarådes å bruke. Dette fordi fremmede kan benytte seg av det til å kalle til seg barnet ved navn....

Men det er jo min mening.....

Skrevet

Jeg har bare fått posetivt ang skiltet. Og det er jo en "morsom" greie. Uvedkommende får greie på navnet, hvis de ønsker det.

Skrevet

Kan ikke si det er så harry har ikke tenkt så mye over det. Men kunne ikke tenkt meg det selv.

Skrevet

Hehe, dette ble dagens tema:-)

Er enig i det som flere skriver ang å la barn flashe navnet sitt med feks navn på lua når de blir større, men skal se den som klarer å lokke med seg lillesnupp med denne morren som vokter de nærmeste par årene:-)

Så litt usannsynlig vinkling på småbarn som sitter i vogn.

Skrevet

Ser ut som om de skiltene bringer ut et sånn elsk/hat forhold i mødrene her inne.

=)

Selv synes jeg de er helt ok, men tror ikke jeg hadde gått hen og kjøpt det selv til poden.

Skrevet

Jeg synes og de er tøffe... Og forstår ikke at det frarådes å bruke de... En ting er når en bruker luer med navn på større barn, men lite trolig at noen klarer å "lokke" med seg et barn som sitter i vogn?!

Skrevet

Vi synes det er kjempestilig! vi har en vogn med tøffe felger og navneskilt foran, altså den tøffeste vogna i gata =) (pappan har bildilla, hehe)

Det er greit at folk kan se hvor gammal han er, folk pleier jo å spørre når barn er så små, så hvorfor ikke bare opplyse dem om det på den måten? er jo ikke sånn at man spør mamman om hvor gammel hun er... er no helt annet det, teit å sammenligne det.

Jeg synes bare det var gøy når dama i kassa sa "Hei Dennis!" når vi kom inn døra, og vi har fått mange kommentarer på "å så kult skilt" "hvor har du kjøpt det" fordi de også vil ha osv....

Lenge leve barnevognskilt!!!!! =)

Skrevet

eh.. hva er barnevognskilt for noe?? har aldri hørt om det før jeg.. *kremt*

Skrevet

Jeg synes skiltene er helt ok - personlig ville jeg aldri hatt et slikt på vognen til snuppa mi!

Skrevet

Har heller aldri hørt om det før, men i går så jeg en vogn på butikken som hadde det. Tenkte med en gang at det var kjempeartig:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...