Merete S. Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Vi ønsker ikke reklame inne på forumet vårt
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Du kan jo begynne med å annonsere på sidene her på en lovlig måte, da, hvis du mener dette seriøst!
Merete S. Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 Beklager hvis det var mitt innlegg om at jeg skriver sanger og taler som var uønsket her. Jeg har tittet endel på forumet, og sett at folk kommer med adresser til nettbutikkene sine, noen forteller at DIBere får prosenter i den og den vanlige butikken, noen selger servietter og noen kort de lager selv. Mange oppgir både pris og webadresser. Da jeg vet at mange sliter med talene og sangene, mente jeg dette bare som en hjelp til de som måtte ønske det, og oppga også bare min private mailadresse. Med vennlig hilsen
Anonym bruker Skrevet 21. september 2006 #4 Skrevet 21. september 2006 Jeg kunne godt trenge litt hjelp med talene og sangene mine, kan du kanskje sende meg en mail? [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå