Gå til innhold

plaskvåt og tenker på jentesex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, jeg går rundt hele dagen og er plaskvåt, fingrer meg flere ganger om dagen, Tenker mye på jentesex nå i slutten av graviditeten.

Det står så mye fint her inne og leser hver dag, blir kåt av å lese innlegende her.

Er det noen som har noen naken bilder av seg selv som kan sende til meg, tenker mye på nakne gravide jenter for tiden, så jeg kan se på bildene mens jeg finger meg selv.

hilsen Laila

mail adressen er [email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også fått mange fantasier om jentesex og det å kjenne på en annen jente / dames bryster etter at jeg ble gravid , mannen min har jo "selvfølgelig" alltid hatt det , men nå har vi registrert oss på en nettflørt side hvor vi søker etter en jente og dette synes vi er veldig spennende nå , men har noen andre hatt erfaring med det og ha lyst på andre jenter når de er gravid og hva skjer når jeg ikke er gravid lenger ? Vil vi da kanskje trege på det vi evnt har gjort og at lyst på andre jenter forsvinner?

Skrevet

Vi er ett par på ca 40 år som også prøvde dette med en tredje person innvolvert i vårt sexliv for første gang når vi ventet barn nr to.En kvinne var det vi ville ha med oss da en mann ble for "uskikkelig" for vår del.

Det fungerte veldig bra for oss i begynnelsen , men etter ca ett halvt års tid etter at vi hadde hatt besøk av vår gode elskerinne, var det liksom ikke fullt så spennende når det bare var oss to lenger og vi gikk lengre i vår utforskning. Det ble en lærerik periode mhp.bdsm og slike ting som igjen fiffet opp sexlivet vårt og vi fikk mange svar på våre annonser på nett .Neste steg var da en mann , vi fikk besøk og hadde en helt utrolig kveld med denne mannen hvor vi følte at alt det som kunne utføres sexuellt var blitt utprøvd og det meste var filmet så vi kunne se på i ettertid. Dette trigget en sjalusi i vårt forhold som i dag er vanskelig og forholde seg til , vi snakker selvfølgelig om dette og begge var helt enige når vi tok disse skrittene men det er som om vi begge føler at vi som enkeltpersoner ikke strekker opp mot det vi prøvde ut og sliter litt med det,så det er viktig og lurt som du skriver at dere tenker gjennom følelser o.l. som kan dukke opp i det andre personer blir innvolvert i noe så følsomt som sexlivet deres da dere skal leve sammen videre i mange år.

Skrevet

Takk for at dere delte opplevelsene deres. Det må være vondt å forholde seg til slike følelser som sjalusi, når det var ment å skulle være en positiv opplevelse. Det er dette som gjør at vi rett og slett ikke tør å ha en tredjepart med i sengen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...