fruktisèn Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 eg er... holder på å bli gal av min mor bla, skjønner ikke hvorfor men bare syns hun maser og maser og har teite synspunkter... samboeren min reiser jo på fredag på reise jobb:( og hun tok det som en selvfølge at hun skulle flytte inn til meg og være med meg... huff hadde blitt sprø av å ha hun så tett innpå meg, greit med en overnatting inni mellom men bo her... huff ellers takk... også ble hun fornærmet pga det, og pga at visst det blir noe fødsel når han er vekke så tar eg en venninne med meg på fødselen men hun trodde at hun skulle være med meg på det....også sier hun:jaja kommer vell over det med tiden... arg blir så irritert korfor skal ikke eg kunne få bestemme dette selv UTEN å få dårlig samvittighet...? også irritetrer hans venner meg, de skal ha han med seg på alt mulig no pga han skal reise og bli pappa så skal de liksom få gjort "alt" før dette skjer, og de skjønner jo ikke at meg og han vil være med hverandre og ha tid for oss selv... de inviterer seg selv med oss på kino osv...ååå...men de er jo single og ingen barn, og hjernekapasitet som en ert... så de er vell kanskje unnskyldt...haha..hehe er bare litt små irritert ja...og når han gir de beskjed føler eg de kun tror det kommer fra meg... og det gjør det ikke,han mener det selv... huff... det er bare så mye sånn små ting som hoper seg opp i hodet mitt så blir jeg så veldig irritert........ men må si det var godt å bare skrive det ned her... hehe fler som har det sånn??
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Kjenner meg SÅÅÅ igjen i det du skriver! Min mor kommer om to dager og skal bo hos oss i tre uker!!! Hun kommer fra tyskland... Maser masse allerede;) Og så har jeg en forferdelig teit svigermor som irriterer meg grenseløst for tida!! Blir godt å få ungen så en kan ta tak i eventuelle problemer...Nå bare spekulerer jeg på hvilke problemer som kan oppstå! Hvis du skjønner hva jeg mener... Hvor lenge skal samboeren din være borte da? Får håpe han rekker å være med deg da! Det er du som skal føde så det er du som betsemmer hvem du vil ha med! Det trenger du ikke ha dårlig samvittighet for!!
fruktisèn Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 han må være vekke ti til fjorten dager men han får hjemreise når jeg merker at fødselen er i gang(og det har jo jeg trodd mange ganger, så det ender vell med at jeg ringer for seint ,fordi jeg tenker at eg må være helt sikker; så rekker han vell kanskje ikke fødselen ) hmmm...men da får han hvertfall vært noen timer med meg og babyen før han drar igjen
Dibber Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Jeg nærmer meg slutten, og hver gang jeg nærmer meg slutten blir jeg kjempeirritert på alt mulig rart!!! Sånn er det bare og jeg får ikke gjort noe med det. Jeg tar meg i nakken og skjerper meg utad, men av og til koker det over. Gubben er vel den som det går hardest utover:-) Heldigvis er han en tålmodig sjel og skjønner at det er forbigående. Skylder på hormonene jeg:-) Håper du får ha mannen din der på fødselen og at alt går greit. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå