Gå til innhold

Til dere som jobber i barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skal foreldrene oppføre seg mot dere som jobber i barnehage?

Tenker på hvor mye skal vi snakke med dere?

For min del kunne jeg stått i timesvis og snakket om sønnen MIN, hvem han leker med, hvordan han oppfører seg, ler osv. osv. Men jeg er oppriktig interessert i hans ve og vel i barnehagen, og vet han trives... hvem vil ikke at ungene skal trives...... Men syens dere at en mor som er der en liten stund ved henting er plagsom osv.

Dette er en stor barnehage med 70 barn.

Hvor går grensen mellom å være en hyggelig forelder, til en ekstremt irriterende og masete :) forelder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns absolutt det er koselig når foreldrene er en liten stund i bhg og prater med oss ansatte. Vi (jeg iallefall) synes det er veldig gøy å fortelle foreldre om hvordan barna deres har det i bhg. Det er viktig at foreldrene føler at akkuratt ditt barn blir sett av de ansatte.Til vanlig tar man jo opp ting på foreldremøter/samtaler, men skjønner at det er morro å høre hvordan det går dag for dag. Ingen dager er like i bhg :)

Det kommer også litt ann på når du henter barnet. Mellom halv 4 og halv 5 er det jo et veldig rush, alle kommer å henter på en gang, så da blir det litt vanskelig å prate lenge med alle foreldrene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...