Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Gutten min på 5 mnd er ikke så veldig intr i leker.Legger de rundt han,holder de foran osv men han virker ik intr.Putter heller hendene i munnen enn å ta tak i leken.Det er kun hvis j putter lekene i hånden hans at han er intr.Da går de rett i munnen.Han er helt med på alle andre områder i forhold til alderen.Blid og fornøyd.Bekymret..Noen andre som ahr erfaring med dette??
Manhattan skyline Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Jepp. Min gutt var litt som din. Han var veldig med og sånn, men ikke så særlig interessert i leker. Han er bare fem mdn, så det der går seg nok til. Og noen bebiser er ikke så interessert i leker, bare! Nå er min gutt snart åtte mnd, og han er i svært liten grad interessert i klassiske barneleker. Han vil heller leke med ledninger, tv-bord, stoler, alt av plast, etc.. Tror ikke du trenger å bekymre deg, så lenge han er med på andre områder, som du sier. Alle unger er forskjellige! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå