Gjest Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 lillegutt fikk vaksine igår og har feber idag.. i overkant av 38 grader. når tror dere at jeg burde gi han febernedsettende? han er litt sutrete, men ellers seg selv... når gir dere det? på forhånd takk )
m-mamma Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Jeg har gitt når han har vært tydelig utilpass, når han har over 38. Men vet det er flere som ikke gir før i alle fall 38,5. Jeg har heller tatt det på allmenntilstanden.
Bålle84+j06+nooni161010 Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 jeg har gitt henne på kvelden hvis det har vært 39...og hun var utilpass.
Gjest Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Jeg ga i stad. Da hadde han 38,2 og ynket seg som en liten kattunge. Han er forkjølet og formen er veldig opp ned. Fint navn på gutten din, mammaen til Aron. Det heter min gutt også : )
Gjest Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 takk for svar ) tror jeg ser an litt... gir hvis han blir mer utilpass utover dagen.. ja, victoria, det er fine navn guttene våre har ) har din mellomnavn? min heter aron alexander:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Snakket med hs i går hun sa man ikke skulle gi febernedsettende før babyen har over 39 grader!
Ranveig R Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 Eg gir ikkje paracet for å få ned feberen før den kjem opp i 39.5 grader. Men dersom guten er grinete og virkar som om han har vondt kan du godt gje paracet sjølv om feberen ikkje er høg. Den tar vekk smerter/ubehag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå