snuppi2 Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Han bara ligger och ser sej runt,orkar ingenting... Han har "bara" 38,5 i feber, men det märks gott på han. Hur hög feber kan han ha innan jag ger paracet? Nån som är flink o vet sånn ca? Ikke lätt att få i han noe drikke heller, har prøvd med vann, saft o jucie. Han får mme på morgonen o kvällen, de får väl i sej en del vätska genom det också väl? Huff...ikke kul alls! (han är 8 mån)
k&m+m Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Min jente på 7 1/2 mnd har også feber. Hun var oppe i 39,9 i formiddag, og da gav jeg paracet. Hun fikk også paracet når hun la seg i går kveld for da hadde hun også over 39 i feber. Jeg mener at hs pleier å si at det ikke er nødvendig å gi febernedsettende før feberen er over 39 hvis allmenntilstanden er bra. Jeg pleier derfor å se an formen. Hvis gutten din ikke får sove og er urolig, ville jeg vurdert å gi paracet slik at han får "slappe av" og forhåpentligvis "sove feberen av seg". Evt. kan du jo høre med hs. God bedring til lille snupp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå