Gå til innhold

Nå er jeg så #¤¤%%"#¤ DRITTLEI!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt ALT av plager som det er mulig å få i et svangerskap!!!!!!!!! HAAAAAAAATER å være gravid og gleder meg til å få skvisa denne ungen uuuuuuut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

¤Først kvalme som ble til hypermesis og som har vart nesten hele tida

¤Så kynnere

¤Bekkenløsninga kom sigende etterhvert

¤Halsbrann er en selvfølge

¤Nå klarer jeg nesten ikke å bevege meg før det kjennes ut som 100 kniver i ryggen

Klage og syte, ja det gjør jeg! Med god grunn! Har ikke hatt noe liv de siste månedene. Bare masse plager!!!!!

Tenk så deilig å bli ferdig!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil si du har all grunn til å klage... Jeg er også drittlei, men ikke i nærheten engang av å ha de plagene du har. Håper du blir ferdig snart, du fortjener det synes jeg.. (prøve å vente ett par uker bare... ;op)

Skrevet

Signerer denne jeg!!

Har også hatt alt av plager utenom halsbrann! Sliter med bl og kan nesten ikke bevege meg, jæ.... irreterende og kjedelig + vondt!!

Vi to har termin samme dag, første mann til å få pressa ut ungen... :o)

hi hi :o)

Skrevet

Skjønner deg godt, jeg! Det er liksom ikke "lov" å ikke like å være gravid. Man er på en måte forpliktet til å stråle som en sol og være sååååå lykkelig... sukk. Jeg HATER å være gravid, men sier jeg det så tror folk at jeg er gal. Jeg synes det må være lov å klage litt, i hvertfall når man har plager og vondter. Det er greit at vår tilstand er selvpåført og at det går over, men det er et nødvendig "onde" for å få satt våre små nurk til verden.... Vi blir jo så glad i dem, da. Lykke til. Vi får le av det hele når det er over! He, he.

Skrevet

Jeg har også termin 25, men håper på å få den ut litt før!

Skrevet

Jeg vil også få ut denne ungen litt før...

Vil du også være med på "kappløp"?? Første mann....... :o)

Skrevet

Tusen takk for svar! Hadde sett frem til å gå gravid faktisk. Tenkte at jeg skulle kose meg med magen, kjenne spark osv. Men i uke 10 begynte helvetet med kvalmen.

Jeg er bare glad for å se lyset i enden av tunnelen, for det har vært en sinnsyk lang tunnel må jeg si!!!

Får prøve å kose oss som best vi kan den siste tida. Dette er siste graviditet for min del, så jeg får henge fast ved de gode stundene:-)

Tusen takk for fine svar!

Skrevet

Signerer denne jeg også

I det siste så har jeg nesten fått litt små angst for å være gravid vil bare ha ut denne ungen.

Å gå gravid i seg selv er helt ok det men det er plagene som følger med jeg HATER.

Føler jeg har fått alt jeg. ( er vanligvis ikke den som klager men nå er jeg sliten)

Men har 5 uker igjen til termin å jeg håper virkelig det går fort.

Gleder meg så til å se jenta mi, vil treffe henne nå jeg.

Lykke til jenter, godt å se at det ikke bare er meg som tenker og har det sånn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...