Gå til innhold

Hurra for meg!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bursdag i dag, og kan bare si at jeg føler meg yngre enn på lenge - i hvert fall inni meg :-))

For en flott dag å ha bursdag på! Solen skinner, jeg har fått mange meldinger og telefoner, våknet med en bursdagshilsen hvisket inn i øret av verdens deiligste mann og pappa og med en deilig og blid sønn ved siden av oss.

Livet er herlig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og nå begynner jammen meg bursdagshilsnene å strømme på fra oss dibbere også! Gratulerer så masse med dagen - kos deg i det fine været, og nyt dagen din!

Skrevet

Hipp hurra for deg!!!

Ønsker deg en strålende flott bursdag:-)

Klem fra

Skrevet

Grattis med dagen!!!

Du er jammenmeg heldig, håper du får en heidundrande ettermiddag og kveld!!

Klem fra meg

Skrevet

Grattis med dagen som var!!! Vedder på at dagen fortsatte like fint som det begynnte:-)

Skrevet

Grattis med gårdsdagen!

Høsten har vært veldig fin for oss "jomfruer", og håper dagen i går svarte til forventningene:o)

Skrevet

Gratulerer med gårsdagen! Jeg hadde også bursdag i går, og er fortsatt i tredveåra, men neste gang....

Skrevet

Takk for hilsner! Det var koselig lesning!

Vi er akkurat like gamle vi da, MAJA67 :-) Hvor gammel er babyen din, min gutt er 4 1/2 måned i dag.

Skrevet

Babyen min (Oscar) er 8 måneder, og så har jeg to gutter på 9 og 12 år!

Skrevet

Gratuler til både deg og meg på etterskudd.

Fylte år jeg også den 20'ende. Morsomt å se at det er flere som har bursdag på samme dag som meg :-)

Vi feiret min første bursdag som mamma med venner - god mat - latter og litt rødvin. Kjempe kos!!

Skrevet

Gratulerer litt på etterskudd til deg også Pusken! Du ble vel ikke 39 du også? :-)

Skrevet

Gratulerer så masse til både deg og Pusken!. Håper dere fikk kost dere masse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...