karianne31 Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 joda , som noen kloke sjeler skrev han ville inn å megle mellom oss. ....Min eks er visstnok et helvete å ha på jobb om dagen grunnet mangel på samvær med sin sønn. Som jeg ikke nekter, men jeg mener de må bli kjent i trygge omgivelser før jeg sender han avgårde... har vært i møte på familievern kontor og de er enig med meg. Eksen vil ikke hjem til meg under noen omstendighet... Hans problem føler jeg. Han forlot meg 14 dager etter fødsel for ei ny dame, og har vært borte 6 mnd.. han møtte heller ikke på familivern kontoret. Setter pris på at sjefen prøver å komme fram til en ordning, og det gjorde vi forsåvidt også, men sjefen skulle gi tilbake melding til meg igår om hva min eks mente. Og har jeg hørt noe.?NEI.. og da regner jeg med at det ikke var bra nok. Vi ble ening om å prøve å få til noe hos min sønns bestefar i første omgang.Farfar. Men nå gidder jeg ikke mer. har prøvd alt!! og fordi min eks er så trassig og umoden , så drar han inn hele verden , istedenfor og bare komme hit hvor sønnen hans bor, og opprette et forhold... blir irritert jeg... Verden skal tydeligvis innrette seg etter eksen min, og ikke omvendt. Men har en god nyhet. fordi jeg går hjemme med 80% lønn er det jo ikke akkurat masse penger å rutte med. Så jeg har vært i banken idag og fått 1 års avdrags fritak... det var deilig. tips til andre i samme situasjon.. Takk for alle nysjerrige svar.. vi snakkes. skal holde dere undererettet. klem
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Var jeg som mente han ville gå inn og megle... Fint at han bryr seg om sine arbeidstakere, men strengt tatt syns jeg han burde tatt en alvorsprat med din ex, og fått han til å innse realitetene....... Når han en gang valgte å prate med deg for å finne en løsning er jo det ett tegn på at din ex er på gli. Selv om du ennå ikke har hørt noe trenger det ikke være for sent. Gi det noen dager til Det skylder du deres barn.. Jeg er av den oppfatning at fedre generelt trenger å få noen sjanser. Selv om de har en forhistorie som fraværende pappa kan det tenkes de vil forandre seg. Så klart, de skal ikke få sjanser i overskuelig fremtid, men noen flere bør han få.... Lykke til
karianne31 Skrevet 20. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. september 2006 joda, enig med deg. men siden jeg ikke har hørt noe enda vet jeg ikke hva som skjer,og første skritt skulle skje imorgen men dagen er jo ikke over enda. så vi får se...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå