Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Dere som bruker skinn i sengen til babyen,har dere laken over det da,eller ligger de rett på det?
mamma`n te Kaja Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Jeg har lammeskinn i senga til lille, og hun ligger rett på skinnet.. jeg har en gulpeklut under hodet hennes, evt. kan man vel ha tisselaken under stumpen hvis man er mye plaget av lekkasjer
*Magic* Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Har laken under lammeskinnet, ikke oppe på Rister og lufter skinnet ofte.
Sørlendingen Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Gutten min ligger også rett på skinnet. Tror du mister litt av den varme-effekten dersom du legger laken over..
Ranveig R Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Eg trur ein del av poenget med saueskinnet forsvinn om du legg noko over det. Guten vår ligg rett på skinnet, men då han var nyfødd hadde han ein klut under hovudet fordi han gulpa ein del.
snuppi2 Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Min gutt ligger också rätt på skinnet. Og GUD hjelpe, jeg har IKKE vasket det:) Han är 8 mån, han har ikke gulpet, tisset eller sølt noe på det. Så gott som nytt:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 Ok,takk for svar:) Jeg var litt usikker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå