Gå til innhold

når fikk ungene deres tenner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen dager før han ble 7 mnd. så brøt det igjennom 2 tenner i løpet av en helg. (Fortennene nede) Nå er han litt over 8 mnd. og disse 2 tennene er fortsatt på vei opp, og ingen nye i sikte enda:)

Skrevet

Guten vår fekk første tann dagen før han fylte 7 mnd. Nr to kom ei drøy veke etterpå. Dette var framtennene nede. No er han eitt år og har fire tenner oppe og dei to nede.

Skrevet

Den første kom 2 dager før hun fylte 4 mnd. Den andre en uke etter. Det var de to tennene nede. Når hun var ca 5,5 mnd kom to tenner oppe. og i løpet av 1,5 mnd, kom det 2 til oppe. Så nå har hun 6 tenner, i en alder av 7 mnd.

Skrevet

Min gutt er sju mnd, og har fem tenner. Første kom da han var ca. fem mnd.

Skrevet

Celine er 4,5 måned og har 2 tenner , fikk sin 1 da hun var 3 mnd

Skrevet

Når hun var 5,5 mnd kom den første. Den andre da hun var 6 mnd. Den en tredje kom ei uke før hun ble 7 mnd.

Skrevet

Eldstefrøkna vår fikk sine to første tenner nede i munnen omtrent samtidig med at hun rundet tre måneder. Yngstefrøkna vår fikk sine to første nedre fremtenner da hun var ganske nøyaktig seks måneder, nå er hun snart 8 mnd, men ingen flere tenner foreløpig.

Skrevet

Jenta mi var 14 uker da første tann kom, 16 uker kom nr to og da hun bikket 7 mnd så kom det 6 tenner til. Så nå har hun verdens fineste smil med 8 små melketenner som lyser mot meg:) hun er nå blitt 9.5 mnd

Skrevet

HI her...

Ser noen av babyene fikk tenner tidlig... Grunnet til at jeg lurer er at min lille er 3 mnd nå-og det virker som om han klør masse i tennene... Syntes det var litt tidlig jeg, men det er jo teoretisk mulig da?! Får bare vente å se da... Han stapper liksom hele hånden inni og "gnager" og sutrer....

Skrevet

Jenta vår fikk sine 2 tenner nede i munnen da hun var 4 mnd. Det var to dager imellom de to.. Hun er nå 5 mnd og vi ser heldigvis ikke noen flere enda, selv om hun har alle tegn på flere..

Skrevet

4,5 måneder kom den første nede foran. På søndag 1 måned etter (5,5 mnd) kom den andre tannen nede.

Skrevet

lillegutten min har ei tann(jeksel!!!)på god vei opp i en alder av 9 uker!! sprøtt!!syns d r litt vel tidlig, å rart at d ikke er fortennene som kommer først, men har hørt om en bebi født m ei tann, så alt går vel an!!

Skrevet

I dag fikk gullet tann nr 2:)

Fikk første på lørdag, og er snart 7 mnd.

Skrevet

Den første nede kom da hun var 4 mnd og 12 dager, den andre nede kom en uke etter!

Skrevet

De to framtennene nede kom med tre dagers mellomrom da han var 6,5 mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...