Gå til innhold

noen som vet.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor har noen næringsrik mm, mens andre har bare skummet skummet melk??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde alle hadde næringsrik mm til babyen sine jeg, så trodde det var en myte at noen ikke hadde "bra" nok.

Morsmelken er jo tynn i begynnelsen av måltiden, og på slutten blir den tykkere og mer næringsrik. Min ser også ut som blåaktig skummetmelk i begynnelsen av måltiden, men jeg er ikke i tvil om at den er næringsrik så det holder:-)

Skrevet

Om det skulle være noen grunn til forskjell så måtte det ligge i kostholdet til mor vil jeg tro, men tror som hun over at alle har næringsrik melk ;)

Min ser tynn ut, men gutten min ble 9kg på 5mndr forde :D

Og datteren min drakk i 23mndr.

Skrevet

på sykehuset sa de at noen hadde en litt tykkere melk enn andre men de er like næringsrike!

Det var mer før i tiden at de sa hvis du hadde tynn melk var den mindre næringsrik.

Skrevet

Sikkert riktig det! Bare luftet en tanke jeg ;)

Skrevet

men jeg har aldri stressa med amming, han suger riktig og alt skulle i teorien være bra, men alikevel er d tydelig at mm mi ikke har vært bra nok.. han la jo nesten ikke på seg. 280 gr på en mnd, å ikke mer enn 1,6 kg sia fødsel. han er 4 mnd.. etter at jeg begynte med mme og grøt, så har han lagt seg veldig ut..

eneste er at jeg hadde et opphold i amminga på 5 dager pga en tablettkur.. men da pumpa jeg meg.

skjønner ikke helt dette jeg, men gutten min er nå blid og fornøyd lell han. får både pupp, flaske og grøt. he he..

Skrevet

Du har nok næringsrik melk med mindre du er syk eller noe. Kanskje du har byttet bryst for kjapt, husk at ytterst i puppen er det tynn melk mens innerst er det fløteaktig, det er denne som gjør at bebi legger på seg, så det er lurt å la ham suge ferdig på et bryst.

Skrevet

han har smatta på puppene i opptil en time, så jeg tror ikke d er d heller.............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...