Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Er det noen andre som har hatt brystbetennelse som vet hvor lang tid det tar før melken kommer tilbake på samme nivå som før.. Pumper no annen hver time om dagen og tredje hver om natten men det er ikkje blitt noe mer enda.. Skal gå på medisin til neste onsdag og har drevet på slik siden fredag
Blomman Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Kjøp lecithin (kloster 1200mg)på helsekost. 3 -4 kaplser pr dag som behandling ved tette melkeganger/brystbetennlse - deretter tar du en kapsel mindre ien uke - trapper så ned en til. vedlikehold 12oo mg pr dag. Lechithin løser opp fettet i melka slik at den renner letter. ellers leser du øketrådene på sida. Viktig å slappe av!!!! drikke bra - bruk ullinnelgg. Og dersom du står på antibiotika bør du drikke biola for å forebygge sopp! Antibiotika dreper både gode og slemme bakterier - slik at man har lett for å få sopp etter slike antibiotikakurer
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Skal ein ta dei kapslane i ein gang eller utover dagen... Funnet masse gode tips her på siden så eg håper melken tar seg opp att.. Hvor lenge må eg pumpe meg så ofte har du noen formening om det
wasabi Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Tror du skal ta dem til mat, men du kan sikkert ta alle på en gang. Jeg hadde også en fæl brystbetennelse, pumpet ikke men håndmelket etter hver amming mens jeg var syk, etter det har jeg bare latt sønnen min die ofte. Ammer du så sjelden at du får brystspreng mellom ammingene kan du pumpe deg, både for å unngå tilbakefall av betennelse, og for å holde produksjonen vedlike/øke den. Ellers er det ikke så mye vits i å pumpe. Babyen din tømmer brystet bedre enn pumpen uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå