Gå til innhold

kan jeg ta meg en sobril?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen liggende her. kan jeg ta det for å roe meg ned? stresser en del og har angstannfall innimellom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er de foreskrevet til deg? Husk at dette er vanedannende! Kanskje det finnes andre metoder å overvinne angstanfallene?

Skrevet

gidder ikke terapi og slikt for da bare rulles det opp mer kjenner jeg. trenger noe jeg kan ta for å roe meg litt ned enkelte ganger bare. nei de er ikke mine. mannen min fikk dem av faren sin, som igjen fikk dem en periode. kan ikke ha dem i heimen der for han tar for mange...ja det er en helt annet historie.

Skrevet

Dette hørtes ikke helt bra ut.... Er du den samme personen som skrev det andre innlegget om å ha angstanfall? Uansett synes jeg du skulle prøve å finne ut om det kanskje finnes noen andre måter å hanskes med dette på, uten at du trenger "å stå fram" for legen din, (som forøvrig har taushetsplikt), og ikke har for høy "terskel". Kanskje det finnes et eller annet på nettet?

Lykke til, i hvert fall!

Skrevet

Du skal ikke medisinere deg selv med medikamenter som ikke er forskrevet til deg. Du vet ikke noe om hvilken virkning de vil ha på deg..

Sobrli er et legemiddel som ses på som et narkotikum og det vil være misbruk å ta disse uten at de er utskrevet til deg uten resept.

Skrevet

Tror dette er skrevet for å provosere.. Selvfølgelig kan du ikke ta dem når dem ikke er skrevet ut til deg !! Og i alle fall ikke om du har barn tilstede..

Skrevet

Hvorfor spør du om det HER?. Det må du spørre en LEGE om!

Skrevet

bla bla bla bla og takk til dere!

tok meg en istad. virker bra ja!

ungene blir henta snart, har 6 stk her. bra hun på 4 kan hjelpe de minste;o)

Skrevet

Bra jeg ikke har datra mi hos deg iallefall. Skulle kanskje rapportert det videre.

Skrevet

Neiåneiånei!!! For en utrolig "morsom" "spøk"! Nå lo vi vel godt allesammen!!! Ha, ha, ha!

Skrevet

Hei HI. Kjeder du deg? Du kan sikkert få noen tips til ting å gjøre, i stedetfor å skrive dusteinnlegg på nettet.

Skrevet

Du kan jo ta deg en tur på hobbydebatten:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...