Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Noen som har noen tips til hvor jeg kan kjøpe dette? Gutten min elsker å "gå", men nå er det for kaldt til å gå barbeint synes jeg, og sko er kanskje litt tidlig? Han er 9 mnd.
Gjest Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 jeg kjøpte noen blå sklisokker på H&M, de så ut som fotballsokker. Det fine med dem er at de blir som knestrømper og da sitter de mye bedre. Jenta mi klarer alltid å miste sokkene sine, så endelig fant jeg noen som satt:)
*Magic* Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Vi bruker turnsokker, for hvis gullet krabber/reiser seg med sokker så hender det at de blir for glatte. Dette gjelder også antisklisokkene, for det er oppe på selve foten som er problemet når han krabber. Ble mye grin p.g.a. nesa i gulvet tidligere. Kjøpte turnsokkene på H & M, og disse er kjempe fine. Jeg bruker de uten noe oppi, for det er jo en hel sokk som det er sydd på en myk såle. Holder føttene varme og myke:) Kjøp de litt for store slik at tærne får god plass.
Luca Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 Anbefaler deg myke skinntøfler av typen Robeez(robeez.com). De er supre, og sitter på foten. Sjekk alveslottet.no også.
MintCondition Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 Enig med Luca og anbefaler Roobez
81-modell Skrevet 20. september 2006 #6 Skrevet 20. september 2006 Måtte inn og se på Roobez jeg nå:-) Noen tøfler dere vil anbefale? Blir det "booties" eller "shoes" da? Kommer det fra utlandet da? Blir det mye i porto i tillegg til prisen som står på nettsiden?
Luca Skrevet 20. september 2006 #7 Skrevet 20. september 2006 Shoes ja, booties er vel beregnet til å bruke ute på de som ikke går enda. Tror jeg betalte ca 400 med toll og porto sist jeg kjøpte på nett, så du får de billigere i butikker her i Norge. www.monochico.no(ikke på nett, men i butikken) har de, Fru Lyng også. Eller sjekk ut alveslottet.no som også har lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå