Gå til innhold

klær, sko, vognpose?! ?! hjeeelp!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips og noen som vil dele sine erfaringer her?

Når begynner dere med vinterstøvler på barna? Begynner jo å bli ganske kjølig ute....

-Har dere cherox og vinterstøvler?

-hva slags vinterdress kjøper dere? ..og hva gjør dere om mini kommer hjem med våt dress etter b.hagen?

Tar dere med dressen hjem hver dag etter b.hagen, eller hare dere to?

- datteren min har jo vokst i fra saueskinnspose, er 2 nå. Vurderer å kjøpe en ny pose med fleece for(skal visst holde til rundt 4 års alderen)..eller om jeg bare skal bruke saueskinn under og dyne over...Tenker at en pose er mye lunere å ligge i...dyna kan hun jo bare rive av seg når hun ligger ute og sover...

Håper på MANGE svar!!! Thanks!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Både cherrox og vintersko

bruker dress uten for, har bestandig likt Reima Tec, Men har nå en fra "Name It". Ellers har jeg en tykkere dress fra Polarn o Pyret. Våte dresser ber jeg de annsatte henge i varmeskapet desom den er våt når de kommer inn. Jobber i samme bhg som jenta mi så jeg sjekker også dette selv. Hvis den alikevel kommer våt hjem tørker jeg den fort her hjemme.

Tar ikke med dressen hjem annet enn til helger. Har andre uteklær her i heimen som vi tar på dersom vi er ute på ettermiddagene.

Har en Odenwalder Babynest dunpose som sovepose i vogna i bhg. den er helt super. ellers har vi en fleece pose også og lammeskinn. pluss et godt rørospledd

Skrevet

Takk for svar :) tror det blir ny vognpose på meg og gitt. Greit å kunne ha en liggende i b.hagen slik som deg!

Hvor får man kjøpt name it? pris? ikke hørt om de før se.

Alle jeg kjenner skal kjøpe reima el troll.. Men synes det er litt unødvendig å bruke tusenvis av kroner på noe de ikke får brukt mer enn i noen mnd. Det viktigste er jo så klart at snuppa holder seg tørr og varm da ; )

Skrevet

sjekk kaphal sine dresser. de kom ut best i test på tv2 hjelper deg og koster ca 500 kr

Skrevet

- har begge deler. CX er ikke gode når det er kaldt.Ecco vintersko, som også tåler en del vann bruker jeg.

- har en vinterdress og den er i bhg. Tørker den der. Har hatt reima og troll, og fornøyd med det. Men så er det utebhg. og da må utstyret vere bra.

- har skinnpose til minsten, som han bare har opp til midjen. Har jakke på. Har også en voksi pose til pulk sesongen. Har alltid skinn i vogna. Sover barna ute kan en sånn fleeece pose vere god. Samtidig er det jo mange barn som slutter å sove på dagen i den alderen.

Skrevet

Vinterstøvler er litt tidlig her på Vestlandet (meldt 23 grader i morgen...), men går ut fra at vi finner dem frem når vi er nede i under 10 grader. Vil ikke ha cherox til gutten min på 17 mnd. De er stive og tunge, og holder dårlig på varmen. Jeg vi heller bruke en Goretex vintersko.

 

Vi har en H/H-vinterdress fra i fjor som enda passer, men den blir gjerne litt knapp i løpet av vinteren. Vi kommer til å kjøpe Reima Tec i tillegg. Dressene blir tørket i tørkeskap i barnehagen om de blir våte.

 

Vi har en Voksipose som han kommer til å bruke i vinter også. Denne kan han nok bruke så lenge han får plass i vognen. (De sover ute i vogn i barnehagen)

Skrevet

Bare et lite tips..... Reima dressene og de dressene fra polarn o pyret skal ikke tørkes i skap eller trommel. Det som gjør at de er vanntette blir ødelagt....

Skrevet

Hei!

 

Her blir det nok både cherrox og vintersko. Bruker de fra rundt 10 grader vil eg tru. Om du trenger begge deler, avhenger vel litt av kor du bur. Er det vått eller tørt om vinteren?

 

Har to dresser, Reflex m/ullfleece i b.hagen og ein billigere uten for heime. Skal kjøpe ullfrotte til å ha under. Dressen blir tørket i tørkeskap i barnehagen, og tas kun heim for vask.

 

Småfrøken her (1,5 år) har fleecefor i posen. Veldig godt og varmt. Noen barn kviler faktisk til dei er over 3 år...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...