Gå til innhold

melk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og sambo har bestemt oss for å gå ifra hverandre, og gutten på ni mnd skal bo fast hos meg, men være sammen med far annenhver helg, problemet mitt er jo selvfølgelig ammingen. Han får pupp to ganger om dagen, og jeg har ikke så mye melk at jeg får pumpet noe særlig. Han vil selfølgelig ikke ha MME!!! nekter tvert ,bare"brekker" seg og spytter ut, har prøvd mange ganger både fra flaske og kopp, varm og kald.Noen forslag på hva jeg kan gjøre? tips til å få han til å drikke? eller er det ikke så viktig med melken lengre? håper veldig på gode råd. takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mme han ikke vil ha? Eller er det flasken han ikke liker?

Hva med mm på flaske? Om mulig kan du jo pumpe med mm til far.

Ellers er det beste å lure flasken inn i barnets munn under amming. Når du gir flaske de første gangene bør du sitte med puppen ute. Ofte betyr lukt og varme fra huden din like mye som selve melken. Begynn med litt pupp, for så å ta flasken i munnen, deretter tilbake til pupp osv.

Skrevet

hei "anonym". Tusen takk for tips, men flasken i seg selv er ikke noe problem, han drikker både mm og vann fra flaske og kopp,men han vil ikke ha mme hverken fra detene eller andre, synes det er vanskelig å vite hva jeg skal gjøre da jeg ikke får pumpet noe fordi jeg ikke har nok melk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...