mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 jeg har et problem..babyen min på snart 1 mnd vil iksove i egen seng..noen råd om hvordan jeg skal få han til å sove iegen seng?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 Noen forslag: -dra senga hans helt inntil din (kanskje har du grindseng der su kan ta ned ene veggen? -legg han i senga si og stryk å kos med han -legg han i senga og bruk den såkalla skrikekuren -legg han før han er overtrøtt og la han leke med en bamse (han greier vel kanskje ikke det siden han er så liten)
Blackstar Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 Tulla mi har helt fra starten av ligget i ammemadrass. Da har de sin egen lille seng i sengen, de vil ikke merke at de blir flyttet over i sprinkelsengen.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 hvor får jeg tak i en sånn ammemadrass og hvor mye koster det?
Gøril (210406) Skrevet 20. september 2006 #5 Skrevet 20. september 2006 sover babyen din i vognen? Jenta vår som nå er 5 mnd har sovet i bagvognen helt til nå for noen få dager siden. Hun har ikke ville roe seg noen annen plass. Den siste mnd har jeg tatt bagen og lagt den opp i sengen hennes. Senga hennes står helt inntil vår. Nå sover hun i egen seng uten skrikekur ellerno. Hun må bare koses litt med først og det gjør ikke noe. Kos for meg og henne )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå