Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #1 Skrevet 20. september 2006 Har kjøpt gåstol til knerten vår. og fått mange tilbakemeldinger på at det er så farlig å la han sitte i den pga hoftene osv... Men jeg mener det kan da ikke være så farlig å la han sitte i den litt innimellom?? alt med måte liksom... Setter han ikke i den på morgenen og tar han ut til kvelden. Han storkoser seg i den, kommer seg rundt helt av seg selv!! er 8 mnd og krabber ikke så han blir frustrert innimellom fordi han ikke kommer noen vei på golvet.. ligger mye på golvet.
Traveltobarnsmor! Skrevet 20. september 2006 #2 Skrevet 20. september 2006 eg kjøpte en jeg også, før jeg fødte....kunne ikke dy meg siden det var et godt tilbud. men har ikke tatt den i bruk siden jeg er litt skeptisk. fysioterapeuten på helsestasjonen sa at dette var noe de IKKE anbefalte ( ikke hoppetussa/gynga heller) fordi dette var ikke god belsatning på rygg, det som kan skje er at barnet ikke kan skifte stilling hvis det blir sliten. det er visst gøy for de, men fysio mente at et minutt eller to holder i en slik...de kunne også lett bli passivisert i en slik. fikk en brosjyrte på hs som det står litt om ulike slike ting og hva de anbefaler og hvorfor ( bæreseler osv) finner jeg den skal eg skrive hva som står!!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2006 #3 Skrevet 20. september 2006 både Hs og Fysioen hos oss sa : Alt med måte...var ikke noe fy fy der nei..
mammatiljonathan Skrevet 20. september 2006 #4 Skrevet 20. september 2006 jeg har brukt den på min sønn siden han var 6-7 mnd. ikke mye selvfølgelig, men jeg tror det ikke er så farlig så lenge det begrenses.Jeg har ikke merket noe negativt hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå