Gå til innhold

Hvor mange er gravide her inne???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 37+6 og har ei jente som blir 2 år i november. Blir ca 22,5mnd mellom barna :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp! Jeg er "gravert" med nr. to :-)

Blir 21 mnd mellom storebror og lillebror.

Skrevet

Har en jente på 12 mnd og er 25 uker på vei. Er HELT enig i dette med barnehage og syk unge - at det blir litt slitsomt, men synes at det går overraskende bra likevel. Men blir gøy å få nr 2 så tett. Tror de kommer til å ha veldig glede av hverandre!

Skrevet

Jeg er i uke 31, og har ei på 15 mnd. Så her blir det tett som bare det. Litt slitsomt er det nå ja, føler meg stor og tung (og værre blir det), så det er litt vanskelig å aktivisere ettåringen. Gleder oss også til å få en "komplett familie", har villa og stasjonsvogn, men mangler hund da... :)

Skrevet

jeg er gravid igjen. er ikke mer enn 7uker på vei med nr. 2. har ei datter på 22mnder (idag faktisk)..

Skrevet

Venter andremann i nov, vil være 20mnd mellom våre to.

Gleder oss masse:)

Skrevet

Er gravid på nytt.

Er 3 mnd på vei og lillegutten her er nå 22 mnd,så det blir 2 år og 5 mnd mellom de her.

Vi gleder oss kjempe mye.

Får håpe den nye er like grei som førstemann her ;)

Skrevet

Jeg er gravid igjen. Jenta er 14 mnd., har termin 1. mai. Blir 22 mnd. mellom. Det blir spennende og koslig med to små! :)

Morsomt å se at det er mange som skal ha barn ganske tett her!

Skrevet

Jeg er "ny-gravid", termin 1. juni. Jenta mi er 21 mnd nå. Gleder meg og håper alt går bra!

Skrevet

Jeg er 6 uker på vei med nr. to, gutten vår er snart 14 mnd. Ikke helt planlagt at de skulle komme så tett, men men! Vi gleder oss!

Skrevet

hei....såvidt gravid:) hehe i uke 6 nå

Skrevet

Guttungen ble født 15.mai.05... og nå har jeg termin 12 mai.... Men må ha keisersnitt, pga snitt bort og opp forrige gang...Så det blir vel et april barn...

Dvs knapt 2 år i mellom dem!!

Skrevet

Det kommer bedre tider ja!

Jeg er jo ikke gravid lenger. Fikk veslejenta for snart tre måneder siden. Kjenner igjen det du beskriver. Guttungen var 13 måneder når vi gikk med ham som kasta opp på den ene hofta og vi selv kasta opp i bøtta på den andre hofta og stor mage midt i mellom. Det var utrolig slitsomt. Det var da vi savnet besteforeldre som kunne ta i et tak. Nå er veslejenta født og vi har fått orden på søvn og greier. Vi har ikke hatt det så godt siden før jeg ble gravid med førstemann og det er to år nå. Vi er også "komplett" familie og ser bare framover :) Det er 16 måneder mellom våre men Jr. fatter allerede stor interesse for veslesøstera og finner fram klær og greier til henne! Herlig !!

Skrevet

Jenta mi er 1 1/2 år og jeg er 15 uker på vei med vår nr 2!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...